hvor blev menstruationen af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
4 svar
1 synes godt om
20. juni 2016

Hamogjeg

hejsa alle! 

Jeg stoppede på p-piller for godt og vel et halvt år siden og vi prøver ihærdigt på at blive gravide! dog skal det siges, det denne måned ikke har været det, der har fyldt mest i vores hoveder, da vi lige har købt hus og er flyttet ind! SÅ dejligt.. nu er vi bare SÅ klar, til min mave bliver til en babyhule <3 

nå.. men i løbet af min tid væk fra p-pillerne, har min krop VIRKELIG drillet mig jeg har op til flere gange troet jeg har været gravid, pga. tissetrang, ømme bryster, kvalme, udebleven menstruation og hvad ved jeg.. men eftersom jeg lærte min krop lidt bedre at kende, har jeg nu fundet ud af, at efter p-pillestop har min cyklus ændret sig, den gik fra en cyklus på 27-29 dage til en cyklus på 35 dage og at jeg får ømme bryster fra ÆL, nogengange helt frem til menstruation. 

Det har jeg så også haft denne gang, men det gik over og jeg ventede i spændning igår, for at se om menstruationen kom - vupti så kom der noget jeg troede der var begyndelsen på det - men det er så allerede væk igen idag, det mindede lidt om gamle rester af blod eller om lyst brunligt udflåd. Derudover har jeg været lidt utilpas, og været utrolig svimmel. Sådan som i Lørdags, der besvimede jeg - og det skal lige siges jeg aldrig har prøvet det før, så det kom som et chok. 

her kommer så spørgsmålet! er der nogen der har oplevet dette?? skal jeg antage at det var min menstruation for denne gang og at mine p-piller stadig spiller mig et puds, eller skal jeg prøve at teste imorgen tidlig? jeg tør næsten ikke teste for meget, for det gjorde jeg de første par måneder og både min kæreste og jeg, blev lige skuffet hver gang! 

håber nogle kan hjælpe, tak! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2016

Baby2017

Hejsa. Jeg er selv stoppet med ppiller og har selv flere gange erfaret at man mærker hormoner meget mere end før og derfor tror man ofte det er en graviditet så jeg er selv mange gange blevet skuffet. Mine sidste par mens har bestået af 4-7 dage med pletblødninger hvor der kan komme meget lidt af gangen meget lig det du fortæller. Men kan dog også få implationsblødninger som også minder om det.

Jeg er nu 4+1 og testede svagt positiv første gang i lørdags og jeg har aldrig haft så ømme bryster samt murren i maven. Jeg har kvalme og mega følsom lugtesans. Endten så er jeg ved brække mig eller så grovæder jeg. Jeg drikker helt vildt og tisser meget og ofte

Jeg bliver meget nemt svimmel og skidt tilpas især hvos ikke jeg har spist.

Håber det kan hjælpe

Anmeld Citér

20. juni 2016

Hamogjeg

marie1992 skriver:

Hejsa. Jeg er selv stoppet med ppiller og har selv flere gange erfaret at man mærker hormoner meget mere end før og derfor tror man ofte det er en graviditet så jeg er selv mange gange blevet skuffet. Mine sidste par mens har bestået af 4-7 dage med pletblødninger hvor der kan komme meget lidt af gangen meget lig det du fortæller. Men kan dog også få implationsblødninger som også minder om det.

Jeg er nu 4+1 og testede svagt positiv første gang i lørdags og jeg har aldrig haft så ømme bryster samt murren i maven. Jeg har kvalme og mega følsom lugtesans. Endten så er jeg ved brække mig eller så grovæder jeg. Jeg drikker helt vildt og tisser meget og ofte

Jeg bliver meget nemt svimmel og skidt tilpas især hvos ikke jeg har spist.

Håber det kan hjælpe

TILLYKKE  så dejligt for jer! 

jeg håber dette ender ud i det samme! ville virkelig elske snart at kunne fortælle til min kæreste, at han skal være far..

i fredags spiste og drak jeg ikke så meget (hvor jeg besvimede) idag da jeg var oppe og trække til eksamen, blev jeg også utrolig svimmel hvor jeg lige havde sat ned et kort øjeblik. 

Jeg har desuden fået lidt ømme brystvorter (men tør ikke håbe noget som helst, for har jeg haft før) 

derudover har jeg også kvalme, hvilket jeg også har prøvet før, og denne gang siger jeg til mig selv det nok bare er fordi jeg er ved at blive syg... tør simpelthen ikke håbe for tidligt, for det gør bare at jeg bliver mere skuffet. 

Min mave virker anderledes, end den nogensinde har gjort de gange hvor jeg bare har troet jeg har været gravid... jeg kan ikke rigtig forklare hvordan, men den "larmer" ligesom når man er syg og har dårlig mave. Dog skal det lige siges jeg altså ikke har dårlig mave

tror du, det ville være en god ide at teste?? 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Baby2017

Hamogjeg skriver:

TILLYKKE  så dejligt for jer! 

jeg håber dette ender ud i det samme! ville virkelig elske snart at kunne fortælle til min kæreste, at han skal være far..

i fredags spiste og drak jeg ikke så meget (hvor jeg besvimede) idag da jeg var oppe og trække til eksamen, blev jeg også utrolig svimmel hvor jeg lige havde sat ned et kort øjeblik. 

Jeg har desuden fået lidt ømme brystvorter (men tør ikke håbe noget som helst, for har jeg haft før) 

derudover har jeg også kvalme, hvilket jeg også har prøvet før, og denne gang siger jeg til mig selv det nok bare er fordi jeg er ved at blive syg... tør simpelthen ikke håbe for tidligt, for det gør bare at jeg bliver mere skuffet. 

Min mave virker anderledes, end den nogensinde har gjort de gange hvor jeg bare har troet jeg har været gravid... jeg kan ikke rigtig forklare hvordan, men den "larmer" ligesom når man er syg og har dårlig mave. Dog skal det lige siges jeg altså ikke har dårlig mave

tror du, det ville være en god ide at teste?? 

Mange tak! nu håber jeg bare den bliver der

Alle symptomer er jo forskellige fra person til person, men min mave blev hård ved underlivet og jeg havde/har murren og stikkende "smerter" som gerne er centreret midt i underlivet eller i siderne. Mht. Mavens funktion er det meget op og ned med hård mave og tynd mave samt halsbrand.

Mine bryster er faktisk vokset så det ene har udlignet den forskel der var og så føler jeg de er blevet mere perky. De er så mega ømme at jeg har fået en større bh for jeg kan næsten ikke holde ud at have en på. Brystvorterne har ikke ændret sig følelsesmæssigt men er blevet lidt mørkere.

Jeg ville personligt teste, men jeg er også et værre testmonster.. Men nogle kan jo også først teste sent

Anmeld Citér

20. juni 2016

Liv_86

Jeg ville da helt klart tage en test

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.