hejsa alle!
Jeg stoppede på p-piller for godt og vel et halvt år siden og vi prøver ihærdigt på at blive gravide! dog skal det siges, det denne måned ikke har været det, der har fyldt mest i vores hoveder, da vi lige har købt hus og er flyttet ind! SÅ dejligt.. nu er vi bare SÅ klar, til min mave bliver til en babyhule <3
nå.. men i løbet af min tid væk fra p-pillerne, har min krop VIRKELIG drillet mig
jeg har op til flere gange troet jeg har været gravid, pga. tissetrang, ømme bryster, kvalme, udebleven menstruation og hvad ved jeg.. men eftersom jeg lærte min krop lidt bedre at kende, har jeg nu fundet ud af, at efter p-pillestop har min cyklus ændret sig, den gik fra en cyklus på 27-29 dage til en cyklus på 35 dage og at jeg får ømme bryster fra ÆL, nogengange helt frem til menstruation.
Det har jeg så også haft denne gang, men det gik over og jeg ventede i spændning igår, for at se om menstruationen kom - vupti så kom der noget jeg troede der var begyndelsen på det - men det er så allerede væk igen idag, det mindede lidt om gamle rester af blod eller om lyst brunligt udflåd. Derudover har jeg været lidt utilpas, og været utrolig svimmel. Sådan som i Lørdags, der besvimede jeg - og det skal lige siges jeg aldrig har prøvet det før, så det kom som et chok.
her kommer så spørgsmålet! er der nogen der har oplevet dette?? skal jeg antage at det var min menstruation for denne gang og at mine p-piller stadig spiller mig et puds, eller skal jeg prøve at teste imorgen tidlig? jeg tør næsten ikke teste for meget, for det gjorde jeg de første par måneder og både min kæreste og jeg, blev lige skuffet hver gang! 
håber nogle kan hjælpe, tak! 

Anmeld
Citér