Barnevogn altan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. juni 2016

Sedigfor

Ja, jeg er lige flyttet i en lejlighed med en lille altan og tror ikke jeg vil have at min datter sover nede i " gården " da der er rigtig mange som vil kunne kigge til hende og alt muligt andet, bland andet nogle som ikke bor her. 

Men nå til mit spørgsmål til jer som har en barnevogn på altanen, hvilken har i? Flest bare en billig en.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2016

Diosa85

Sedigfor skriver:

Ja, jeg er lige flyttet i en lejlighed med en lille altan og tror ikke jeg vil have at min datter sover nede i " gården " da der er rigtig mange som vil kunne kigge til hende og alt muligt andet, bland andet nogle som ikke bor her. 

Men nå til mit spørgsmål til jer som har en barnevogn på altanen, hvilken har i? Flest bare en billig en.

Jeg har en basson som jeg fandt brugt til 500 kr på dba.

Anmeld Citér

20. juni 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Sedigfor skriver:

Jeg har en gammel basson barnevogn. Købt brugt på dba. Det er den samme som jeg brugte da min datter var spæd.

Anmeld Citér

20. juni 2016

Ellie79

Sedigfor skriver:

Vi havde en ældgammel Oddervogn som jeg fandt til 100 kr. Den var 20 år og i fin stand vi solgte den videre til en anden altan baby 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Sedigfor

AnjaB skriver:

Vi havde en ældgammel Oddervogn som jeg fandt til 100 kr. Den var 20 år og i fin stand vi solgte den videre til en anden altan baby 

Må ind på dba (:

Anmeld Citér

20. juni 2016

Dorthe1986

Jeg har en ældre odder vogn til altanen. Tror den er 10 år gammel og jeg gav 600 med diverse tilbehør - regnslag, myggenet, sele osv. Du kan finde dem alle vegne. Tænker du skal vælge et af de gode robuste mærker, om det så er odder basson eller hvad nu. De holder i mange år og er netop rigtig gode som altanvogne. 

Anmeld Citér

20. juni 2016

karivinc

20. juni 2016

superbaby

Vi købte en krybbe på DBA. Der er både hjemmelavede og brugte fra institutioner. Vores dreng har elsket sin og bruger den stadig efter 2 1/2 år 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.