4+0: Denne Valmed test er ok ik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Positiv/negativ

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.970 visninger
20 svar
3 synes godt om
20. juni 2016

Natteravnen

Kan virkelig ikke fatte det.... 

En ekstra streg inden for tid.. Lyserød og bred 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2016

Babydreams

Natteravnen skriver:

Kan virkelig ikke fatte det.... 

En ekstra streg inden for tid.. Lyserød og bred 

Mange gange tillykke, flot positiv 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Natteravnen

Mange 1000 tak!! 

Jeg er simpelthen så glad  men har stadig ikke helt fattet det må jeg ærligt indrømme ....

Jeg har lige skrevet en mail til min læge, det er det man skal ikke ?? 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Babydreams

Natteravnen skriver:

Mange 1000 tak!! 

Jeg er simpelthen så glad  men har stadig ikke helt fattet det må jeg ærligt indrømme ....

Jeg har lige skrevet en mail til min læge, det er det man skal ikke ?? 

Man skal først til læge besøg imellem 6-8 uge, men det fint at have skrevet til lægen, det gør bestemt intet 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Maalene

Den er helt sikkert positiv!!! Kæmpe tillykke - du skal være MOR 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Natteravnen

Rikke Rasmussen skriver:

Man skal først til læge besøg imellem 6-8 uge, men det fint at have skrevet til lægen, det gør bestemt intet 

Mange tak for dit svar 
Jeg skrev til lægen og fik besked på at komme ned med en urinprøve, så der har jeg lige været og fik endnu en flot test og et "Tillykke med graviditeten"  Jeg er simpelthen helt i chok 

Jeg skal til scanning på mandag for at han kan finde ud af præcis hvor langt henne jeg er 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. juni 2016

Natteravnen

Maalene skriver:

Den er helt sikkert positiv!!! Kæmpe tillykke - du skal være MOR 

Taaaaaak 

Jeg er SÅÅÅ glad.. kan slet ikke forstå at det blev vores tur 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Babydreams

Natteravnen skriver:

Mange tak for dit svar 
Jeg skrev til lægen og fik besked på at komme ned med en urinprøve, så der har jeg lige været og fik endnu en flot test og et "Tillykke med graviditeten"  Jeg er simpelthen helt i chok 

Jeg skal til scanning på mandag for at han kan finde ud af præcis hvor langt henne jeg er 

Hvor er den bare fin positiv :-)

er i, i tvivl om hvor langt du er siden du har fået en scanning? :-)

Anmeld Citér

20. juni 2016

Natteravnen

Rikke Rasmussen skriver:

Hvor er den bare fin positiv :-)

er i, i tvivl om hvor langt du er siden du har fået en scanning? :-)

Mange tak 

Altså min læge er verdens sødeste læge.. I løbet af projekt baby har han et par gange tilbudt at scanne mig hvis jeg følte at nu havde jeg haft ægløsning/skulle til at have det for at be/afkræfte at ja jeg har haft ægløsning eller ja den er på vej.. 

Generelt er han bare den bedste læge ever.. Svare mails i weekender når man tror maner ved at dø, giver henvisninger uden diskussion osv. 

Altså i forhold til sidste mens er jeg 5 uger henne, men ift. der hvor jeg tror jeg havde ægløsning er jeg 4 uger henne. Der har været mega koks i min cyklus, så jeg sagde ingenting dernede, men ville høre hvad han havde at sige 

Min læge sagde af sig selv at på baggrund af hvor hurtigt stregen kom frem, tydeligheden osv. osv. at han skyde mig til omkring 4+3 eller 5.. Derfor sagde han bare at jeg gerne måtte komme igen om en uge for at vi kunne se hvordan verdenssituationen så ud 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Babydreams

Natteravnen skriver:

Mange tak 

Altså min læge er verdens sødeste læge.. I løbet af projekt baby har han et par gange tilbudt at scanne mig hvis jeg følte at nu havde jeg haft ægløsning/skulle til at have det for at be/afkræfte at ja jeg har haft ægløsning eller ja den er på vej.. 

Generelt er han bare den bedste læge ever.. Svare mails i weekender når man tror maner ved at dø, giver henvisninger uden diskussion osv. 

Altså i forhold til sidste mens er jeg 5 uger henne, men ift. der hvor jeg tror jeg havde ægløsning er jeg 4 uger henne. Der har været mega koks i min cyklus, så jeg sagde ingenting dernede, men ville høre hvad han havde at sige 

Min læge sagde af sig selv at på baggrund af hvor hurtigt stregen kom frem, tydeligheden osv. osv. at han skyde mig til omkring 4+3 eller 5.. Derfor sagde han bare at jeg gerne måtte komme igen om en uge for at vi kunne se hvordan verdenssituationen så ud 

Hvor er det dog bare dejligt for jer 

det bliver spændende at se ind i baby hulen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.