når den lille står fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej jeg har lige et spøgsmål? når den lille står fast, venter han så bare på fødsel går i gang og kan man stadig godt gå over tid? var til jmd idag og hun sage han stod godt  fast?

36+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Halbschön

T24/10-09 skriver:

hej jeg har lige et spøgsmål? når den lille står fast, venter han så bare på fødsel går i gang og kan man stadig godt gå over tid? var til jmd idag og hun sage han stod godt  fast?

36+2

Ork ja, det har ingen betydning for hvornår du føder... Det betyder bare at han er sunket og hovedet sidder fast i bækkenet, så han er ved at være klar til at fødes

Anmeld

28. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Renée88 skriver:

Ork ja, det har ingen betydning for hvornår du føder... Det betyder bare at han er sunket og hovedet sidder fast i bækkenet, så han er ved at være klar til at fødes

okay

Anmeld

28. september 2009

Ayasmor

T24/10-09 skriver:

36+2

ork ja du kan sagtens gå over tid, selvom den lille står fast (ikke for at træde i noget)... Min datter stod fast og meget dybt allerede i 34.uge, men jeg gik stadig 9 dage over tid  Så vist jeg er orienteret, så betyder det bare at din lille søn nu har gjort sig helt klar til at du kan føde ham..

Knus

Anmeld

28. september 2009

Nybagt mor

Sjovt, er selv i uge 36 - og oprettede en tråd om nøjagtig det samme for nogle dage siden.
For ja  jeg troede også, at så var han nok snart på vej, da jm sagde at nu stod han altså rigtig godt fast.

Men åbenbart ikke, og så er det jo dejligt at man kan spørge herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.