[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f]
de ord satte sig bare så hårdt fast, at jeg kan huske dem endnu...det er ikke altid den store, langt fra...men det er tit den store der får skæld ud for noget den bette egentlig har sat i værk...så bare lige en tankestreg fra mig af...lol...jeg har forsøgt at lade storebror forklare inden jeg sprang i luften...hæ hæ...[/citat]
Jeg er meget obs på det! Jeg kan nemlig huske en episode fra min egen barndom, hvor storebror og jeg leger, jeg falder og slår mig (ikke storebrors skyld), jeg skriger som en stukket gris (eller en gris der bliver kastreret uden bedøvelse - meget apropros) vores far kommer, og uden at spørge griber han storebror i nakken og smider ham ud af værelset! Jeg kan den dag i dag stadig huske min storbrors udtryk i øjnene da han blev hevet ud "jamen det var jo ikke mig", og jeg vrælede for meget til at sige hvad der skete, og måske var jeg "glad" for at noget fik skylden, for det gjorde jo ondt af h til, og så er det jo rart hvis det kan gå ud over nogen/noget, så jeg sagde aldrig noget til storebrors forsvar.
Marie - nu med dårlig samvittighed... måske sku man sende brormand en bette smsser ;)[/citat]
Ja, det er jeg også meget obs på. Spørger ham altid roligt, hvad der er sket, så han kan få lov til at fortælle det uden at være bange for at få skæld ud. Ellers siger han jo bare "ik' noget". I dag lå Nanna pludselig på gulvet og græd, og far kom springende og sagde meget bebrejdende: Hvad sker der? Sebastian blev helt stum. Da jeg spurgte roligt om han havde væltet hende, forklarede han, at hun altså havde taget hendes sko osv. Så selvom man bliver forskrækket, så gælder det om at bevare roen.
Sebastian er ellers hurtig til at sige: Det var ik' mig. Også selvom han sidder 2 meter fra den der græder :D Ligesom i dag, hvor han kørte med sin nye fjernstyrede traktor, og hjulet pludselig røg af: "Det var ik' mig. Det var fjernbetjeningen!"
Marie: Stakkels brormand. Jeg får helt ondt i maven, når jeg forestiller mig hans ansigtsudtryk :'(
Knus Line
Anmeld