Henvisning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juni 2016

Dvinge83

Kan simpelthen ikke Google mig frem til et svar, så håber en herinde kan svare mig på mit spørgsmål..

For at gøre en lang historie kort, så har jeg talt med min læge om en henvisning til behandling med donorsæd. Hun ved ikke, hvad hun skal skrive, gøre, hvordan eller hvortil.. Hun har bedt mig finde svaret (ja den er god nok!) og når det er fundet, vil hun meget gerne hjælpe. 

Men, jeg kan ikke finde noget som helst om netop det.. 

Er der mon en, der har svaret? Og som gider bruge et minut på at fortælle mig det? ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2016

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Hmm det lyder da underligt hun ikke ved det ??

Nu ved jeg ikke hvor du bor henne, men jeg selv bor i Århus, og eftersom Skejby har lukket for fertilitetbehandling, var det Horsens jeg skulle til - Min læge har så sendt en henvisning til Horsens Fertilitet afdeling - Barnløshedbehandling. Man få i mellemtiden hos egen læge taget forskellige blodprøve - Der er nemlig nogle prøver man skal kunne fremlægge neg. svar på inden behandling. Da alle mine prøver var taget, modtog jeg nogle papirer fra Horsens jeg skulle udfylde og indsende, og blev derefter indkaldt til 1. samtale.

Så det undre mig lidt hun ikke selv ved det, eller i det mindste selv undersøger det. 

Anmeld Citér

17. juni 2016

S.S.Robin

Min kæreste og jeg har lige fået lavet en henvisning til fertilitetsklinik, og der havde hun et en hel liste på computeren med krav der skulle opfyldes og da de så var udfyldte sendte hun henvisningen afsted. 

Er dit spørgsmål hvad der sådan helt præcis skal tages af prøver eller? 

Anmeld Citér

17. juni 2016

MissTas

Dvinge83 skriver:

Kan simpelthen ikke Google mig frem til et svar, så håber en herinde kan svare mig på mit spørgsmål..

For at gøre en lang historie kort, så har jeg talt med min læge om en henvisning til behandling med donorsæd. Hun ved ikke, hvad hun skal skrive, gøre, hvordan eller hvortil.. Hun har bedt mig finde svaret (ja den er god nok!) og når det er fundet, vil hun meget gerne hjælpe. 

Men, jeg kan ikke finde noget som helst om netop det.. 

Er der mon en, der har svaret? Og som gider bruge et minut på at fortælle mig det? ��

Skal din læge ikke bare lave en henvisning til nærmeste fertilitetsklinik? Virker lidt inkompetent af hende at hun intet ved og beder dig finde svaret. Uprofessionelt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.