Urolig søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.242 visninger
12 svar
2 synes godt om
16. juni 2016

Anonym trådstarter

Har en søn på 10 uger han har de sidste par dage været så urolig når han skal sove arme ig ben kører bare rundt og han spytter sutten ud og når keg vil give ham den igen bliver han sådan helt ivrig og hysterisk - er det normalt de lige pludselig bliver så urolige under søvn - han ligger og sparker rundt med bene og generelt svær at få til at sove 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2016

Anonym trådstarter

Ingen ??

Anmeld Citér

16. juni 2016

Kløver

Anonym skriver:

Har en søn på 10 uger han har de sidste par dage været så urolig når han skal sove arme ig ben kører bare rundt og han spytter sutten ud og når keg vil give ham den igen bliver han sådan helt ivrig og hysterisk - er det normalt de lige pludselig bliver så urolige under søvn - han ligger og sparker rundt med bene og generelt svær at få til at sove 

Måske et tigerspring 

Anmeld Citér

16. juni 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Måske et tigerspring 

Kan det give uroligt søvn? 

Anmeld Citér

16. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Kan det give uroligt søvn? 

Sagtens! Hent appen "Vidunderlige uger". Der står en masse beskrevet og du kan se hvornår dit barn rammer et spring.

Anmeld Citér

16. juni 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Sagtens! Hent appen "Vidunderlige uger". Der står en masse beskrevet og du kan se hvornår dit barn rammer et spring.

Ifølge den skulle han først have det næste spring om 4 dage men kan vel komme før så ?

Anmeld Citér

16. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Ifølge den skulle han først have det næste spring om 4 dage men kan vel komme før så ?

Jeg tror det er umuligt at den kan sige den præcise dato for hvornår det starter, men du kan jo mærke en klar forandring hos dit barn.

Anmeld Citér

16. juni 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Jeg tror det er umuligt at den kan sige den præcise dato for hvornår det starter, men du kan jo mærke en klar forandring hos dit barn.

Okay må næsten være det han har så bare mere den urolige søvn der bekymrer mig man får jo heller ikke selv sovet så meget 

Anmeld Citér

16. juni 2016

ErDuHerIkkeSnart

Det smarte ved "tigersprings-teorien" er jo netop, at man stort set altid kan få det til at passe - selv når det ikke gør. Den slags tautologi er nem at falde for

Man kunne også bare kalde det helt almindelig udvikling hos spædbørn... min datter på 9 uger gør det samme lige for tiden. Helt normalt og går over igen ... jeg tror blot at hun har mange indtryk der skal fordøjes når hun drømmer

Anmeld Citér

16. juni 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Det smarte ved "tigersprings-teorien" er jo netop, at man stort set altid kan få det til at passe - selv når det ikke gør. Den slags tautologi er nem at falde for

Man kunne også bare kalde det helt almindelig udvikling hos spædbørn... min datter på 9 uger gør det samme lige for tiden. Helt normalt og går over igen ... jeg tror blot at hun har mange indtryk der skal fordøjes når hun drømmer

Havde også ham til babysvømning igår har nok været mange indtryk for ham også...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.