Erfaring med flere spontane aborter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2016

Anonym trådstarter

Jeg har brug for hjælp, da jeg er i vildrede.

jeg har i forvejen 2 børn og har ikke tidligere haft spontane aborter og jeg har opnået positiv teste flere gange over en længere periode, hvor det er endt med blødning og ingen graviditet.

Nu har jeg prøvet flere gange, at det går til grunde, og jeg ved godt, at der er mulighed for at blive henvist til udredning, da det er fjerde gang i træk. Jeg har prøvet at være optimistisk og tænkt, at næste gang går det godt. Endnu en gang er jeg gået over tid og haft positive teste, hvor det ender igen med blødning, men hvor der har været noget, som medførte at der er påvist hcg.  Første gang var jeg i uge 11 og anden gang nåede jeg kun til uge 6.  Nu er det så fjerde gang, at forløbet igen er positive teste, som ender ud senere med blødning, og det er svært at tro på, at det vil lykkedes at få en graviditet. Jeg har prøvet at sige, at vi har bare været uheldige og det nok skal lykkedes. Jeg har også fået at vide, at det er positivt, at vi kan blive gravide, men det er desværre ikke endt ud i en blivende graviditet. Fire gange i træk virker bare mere end uheldigt, og er der andre, som har været i samme situation, og hvad gjorde I, fik I hjælp eller progesterontilskud, hvor det lykkedes at opnå graviditet. Jeg håber, at I har gode råd, for det er svært at blive ved med at være positiv og fortsat prøve.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.