Ægløsningstestene som graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.582 visninger
3 svar
1 synes godt om
14. juni 2016

Baby2017

Hej. Jeg har hørt flere gange man kan bruge ægløsningstestene som graviditetstest. Jeg har efter ægløsning brugt ægløsningstestene for at sikre at jeg havde haft ægløsning. De er blevet ved med et have en nr. 2 streg. Jeg stoppede dog for nogle dage siden men tog så en igen i dag og nr. 2 streg er der stadig. Dog ikke lige så kraftig som teststregen. Kan det betyde jeg er gravid. Er 3+2 i dag og havde ægløsning for en uge siden. Mine graviditetstest er negative... jeg ved godt man ikke skal teste så tidligt men jeg kan ikke lade være

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2016

Rockertand

marie1992 skriver:

Hej. Jeg har hørt flere gange man kan bruge ægløsningstestene som graviditetstest. Jeg har efter ægløsning brugt ægløsningstestene for at sikre at jeg havde haft ægløsning. De er blevet ved med et have en nr. 2 streg. Jeg stoppede dog for nogle dage siden men tog så en igen i dag og nr. 2 streg er der stadig. Dog ikke lige så kraftig som teststregen. Kan det betyde jeg er gravid. Er 3+2 i dag og havde ægløsning for en uge siden. Mine graviditetstest er negative... jeg ved godt man ikke skal teste så tidligt men jeg kan ikke lade være

Vi er rigtigt mange - måske nok endda flertallet - som får 2 streger hele cyklus igennem, så det kan du ikke bruge til så meget.

Jeg fik en positiv ægløsningstest EFTER jeg fik en svagt positiv graviditetstest, så her fik jeg svaret via graviditetstesten, Ægløsningstestene var bare for sjov, og den endte med at være helt mørkebrun/sort, da jeg var gået over tid.

Jeg testede svagt positiv fra 3+2, og jeg var slet ikke i tvivl efter det.

Anmeld Citér

14. juni 2016

MissTas

marie1992 skriver:

En æl test får altid to streger uanset hvad.. Men ja, nogle vil ku teste positivt på en æl test ved graviditet fordi LH og HCG minder så meget om hinanden. Men ved graviditet vil teststregen på æl testen være langt tydligere end kontrolstregen og komme med det samme. Er selv en af dem der kan teste positivt på en æl test, dog er den sikreste måde at teste med en g test!

Anmeld Citér

14. juni 2016

Liv_86

Man kan godt teste positiv på ÆL teste men så skal stregerne være næsten lige tydelige. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.