Kanon :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1229884.ece

Lige præcis det man har brug for Ikke at tilsætte, men flytte rundt ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

malou

Uden noget pis.... så synes jeg faktisk hun var flottere på sit før billede..... men måske det lige skal have lov til at læge (staves?) 

knus malou

Anmeld

28. september 2009

MetteT

malou skriver:

Uden noget pis.... så synes jeg faktisk hun var flottere på sit før billede..... men måske det lige skal have lov til at læge (staves?) 

knus malou

Tænkte jeg også.. Ku godt tænke mig at se et nyt billede om et par mdr..
Men kan ikke forstå hun sku ha gjort noget ved maven.. Den syns jeg var flot før..

Anmeld

28. september 2009

Moderator

malou skriver:

knus malou

Jeg syntes de skulle have trukket lidt i mavseskindet når det nu var, fordi de hænger meget på det 'nye' billede.

MEN - det er jo en start... Det er mere tanken om, ikke at fylde sig med fremmed-ting, silikone og det, men at fylde sig selv i Den kan jeg lide.

Anmeld

28. september 2009

MetteT

Zafir skriver:

Jeg syntes de skulle have trukket lidt i mavseskindet når det nu var, fordi de hænger meget på det 'nye' billede.

MEN - det er jo en start... Det er mere tanken om, ikke at fylde sig med fremmed-ting, silikone og det, men at fylde sig selv i Den kan jeg lide.

Ganske sandt  
Så har jeg lige en del der ska ommøbleres..

Knus Mette

Anmeld

28. september 2009

Moderator

MetteT skriver:

Ganske sandt  
Så har jeg lige en del der ska ommøbleres..

Knus Mette

Jeg vil sige hos mig, er det faktisk præcis mavsen, der godt kunne bruges øverst på babserne

Resten er jeg fint tilfreds med. Jeg er faktisk også ok tilfreds med mavsen, meeeen  det kunne da være fint syns jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.