C1'er og barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2016

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Det lyder lovende, det er nemlig både min og mandens drømme barnevogn  
må prøve at tømme bagagerummet og slå et smut forbi babysam og se 

Vis i gerne vil kikke på Emmaljunga vil jeg anbefale dig at køre forbi ønskebørn i stedet 

Da babysam højst sandsynligt vil prøve på at sælge dig deres Odder barnevognen da det er deres ejet mærke tjener de mest på at sælge den de sagde dårlige ting om alle andre vogne da jeg var ude og kikke og gjorder deres oddervogn til guds gave til nye forældre. 

Og jeg kan klart anbefale Emmaljunga big star suprim med s stel vi elsker vores og bruger den nu til Nr 2. 

Men den er jeg til gængel remlig sikker på ikke ville kunne være i jeres lille bil altså stellet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2016

MorTilN

Kør eventuelt forbi ønskebørn og prøv en Stork barnevogn det er den der fylder mindst sammenklappet på markedet lige nu af dem der har et liggemål på 97 cm

Anmeld Citér

15. juni 2016

Anonym trådstarter

Viventerpådig skriver:

Kør eventuelt forbi ønskebørn og prøv en Stork barnevogn det er den der fylder mindst sammenklappet på markedet lige nu af dem der har et liggemål på 97 cm

Stork har vi også kig på 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Mette_Torp

Ja, det er noget værre noget når man går fra stort til småt. Vi har selv prøvet at gå fra en stor st. car til en noget mindre Ford Focus og alt udstyr gik på skrump, selv klapvognen men heldigvis fandt vi denne som liiiiiige kunne være der  http://babyalarm.dk/produkter/14-barnevogn-amp-klapvogne/225-2me-palma-br--paraplyklapvogn-sort/ 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Sandie07

Vi har kigget og snakket en del om denne her: 

http://danbaby.dk/product/mutsy-evo-kombivogn-urban-nomad-black-deep-navy-2016-12506/

Det er en kombi vogn, der er rigtig nem at indstille og skille ad, så den næsten ingenting fylder. Er ret så overbevist om, at den sagtens kan være i min c1'er. 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Sandie07

Vi har kigget og snakket en del om denne her: 

http://danbaby.dk/product/mutsy-evo-kombivogn-urban-nomad-black-deep-navy-2016-12506/

Det er en kombi vogn, der er rigtig nem at indstille og skille ad, så den næsten ingenting fylder. Er ret så overbevist om, at den sagtens kan være i min c1'er. 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Mor1986

Anonym skriver:

Vi byttede for nogle uger siden vores store dieselsluger af en stationcar til en lille C1'er (den gamle model) da behovet for en stor bil (navnligt en dieselbil) ikke var aktuel.... men nu er jeg gravid, så nu står vi med problemet igen.... 

Hvilken barnevogn( eller kombivogn) kan vi putte ind i den - uden at ligge et af bagsæderne ned (det kan vi nemlig heller ikke, hvis vi skal på tur 

og der er ikke råd til at skifte bil hvis vi skal købe babyudstyr 

Vi har en Peugeot 207. Så den er større end jeres. Men jeg kunne ikke have vores emmaljunga i bagagerummet. Selve kassen skulle jeg have i bilen. Ved lillebror købte vi en Odder på x-Dream stel og jeh kan have alt i bagagerummet. 

Jeg mener dog ønskebørn har fået en ny vogn. Og den kan pakkes så meget ned at den skulle kunne  i de mindre biler. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.