hej
Jeg havde som 17 årig anoreksi og kom heldigvis ud af det skidt og er idag 100 % rask. men det havde sine konsekvenser for der gik virkelig uorden i hele systemet...
jeg begyndt at tabe hår men fik dun over det hele.. har siden levet med det men det er aldrig holdt i ansigtet og de gror!!! jeg er begyndt at fjerne dem over læben fordi de seriøst sad langt ned over læben og børn troede jeg var en dreng da jeg også er korthåret og har ellers ret kvindelig former!! vil ikke ligne en dreng/mand,
jeg fjerner dem med pincet og sådan en special hoved til min trimmer... men de vokser hurtig ud igen og hele mit ansigt er fyldt med dem.. de er lyse da jeg er lyshåret men folk er begyndt og kommentere det fordi de er lange og når man har solcreme eller lyset skinner på ser det frygtelig ud selv på billeder kan man se dem nu... jeg er flov og har ingen selvtillid og det her gør det overhoved ikke bedre.. ved at jeg ikke skal barbere det af da de så vil blive stive men har måtte plukke nogle stykker da de var vildt lange men de gror som ukrudt!!! findes der noget man kan bruge til at fjerne dem??
der er kuk i min mens men lægerne kan ikke hjælpe da jeg ikke tåler hormoner og derfor ingen medicin som kan sætte hormonerne på plads... så søger seriøst jeres råd for er virkelig ked af mit udseende og især fordi folk glor og kommentere det.. selv min far sagde sidste sommer at de ikke var særlig kønt når solen skinnet ind på mig..han var fuld men den slog hårdt... han vil normal altid mig det bedste og han elsker mig og jeg elsker ham... så hjæææælp piger hvad kan jeg gøre for at få et pænt dunfri ansigt de er over hele ansigtet hage kinder kæber ved næsen....
Anmeld
Citér