Genkende mor og far - 2 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juni 2016

Anonym trådstarter

Hejsa. Jeg er mor til en søn på 8 uger. Vi har siden han var 2 uger været meget sociale og besøgt familie mange gange om ugen, ja næsten dagligt. Dog primært de samme personer nemlig min mor, far og søskende og hans oldemor og nogle gange også min mands mor og søskende. Vores søn er blevet bevidst om sine smil kan vi mærke. Han smiler lige glædeligt til alle han møder som vil snakke. Som vi forstod det på subdhedsplejersken ville det primært være far og jeg han i denne alder ville smile til pga vi er dem der opfylder hans behov. Jeg er selvfølgelig glad for han virker social og glad og smilende. Jeg kan dog ikke lade være med at spekulere på om det SP siger er sandt og om det mon har haft betydning at de ind i mellem skifter ble på ham og har ham meget i armene? Det er jo gjort i en god mening fordi min mor og søskende er helt vilde med ham.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2016

Kildebakken

Hvis du kigger godt efter kan du se at baby lige tjekker med dig en gang før han smiler til fremmede, så hvis du virker rolig og tryg ved dine forældre kan baby sagtens smile og pludre med dem:-) 

Anmeld Citér

12. juni 2016

Babilooo

Er du jaloux..? 

Det er da bare fint at han trives med andre og har god kontakt.

Anmeld Citér

12. juni 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Er du jaloux..? 

Det er da bare fint at han trives med andre og har god kontakt.

Nej slet ikke jaloux. Jeg er glad for at han er social og har en god kontakt. SP sagde ved sidste besøg vi skulle forvente at han ville begynde at smile bevidst omkring denne alder og specielt og primært til hans far og jeg. Jeg tænkte derfor bare på om han evt ikke var tilknyttet nok til os siden han smiler uafhængigt af om det er os eller andre 

Anmeld Citér

12. juni 2016

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Hvis du kigger godt efter kan du se at baby lige tjekker med dig en gang før han smiler til fremmede, så hvis du virker rolig og tryg ved dine forældre kan baby sagtens smile og pludre med dem:-) 

Det vil jeg prøve at holde øje med om han gør

Anmeld Citér

12. juni 2016

Newsence

Vores datter kom også i armene hos alle og blev passet fra hun var 4 uger i et par timer af gangen ( tvunget til dette desværre��) havde det lige som dig, men i dag er hun 3 og hun er bare super social. Har aldrig rigtig haft den der separations angst som mange børn får. Men tro mig hun ved godt hvem mor og far er og det er OS der skal trøste, putteosv.

gaven er at hun har verdens bedste forhold til de tætte i familien og sover gerne ude bare fordi hun syntes det er hyggeligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.