Vægttab med sundkost mens jeg er gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
3 svar
2 synes godt om
11. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej!!

jeg er i uge 30 og min vægt har bare steget lige siden jeg blev gravid fordi jeg ikke har tænkt over hvad jeg har spist, jeg spiste meget på en gang og spiste ikke i flere timer og vægten steg kun.

har snakket med min jordemoder og blev enige om at jeg skal spise mere sund og hyppigere. Det er jeg så begyndt med og har allerede tabt 1,5 kilo på 5 dage, jeg går ikke og er sulten men spiser sundere kun? Er det skadeligt for baby? Skal lige siges at jeg er overvægtig. BMI på 30 inden jeg blev gravid.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2016

FruStolpe

Anonym skriver:

Hej!!

jeg er i uge 30 og min vægt har bare steget lige siden jeg blev gravid fordi jeg ikke har tænkt over hvad jeg har spist, jeg spiste meget på en gang og spiste ikke i flere timer og vægten steg kun.

har snakket med min jordemoder og blev enige om at jeg skal spise mere sund og hyppigere. Det er jeg så begyndt med og har allerede tabt 1,5 kilo på 5 dage, jeg går ikke og er sulten men spiser sundere kun? Er det skadeligt for baby? Skal lige siges at jeg er overvægtig. BMI på 30 inden jeg blev gravid.

Det er kun sundt for baby med sunde hyppige måltider 

Anmeld Citér

11. juni 2016

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Det er kun sundt for baby med sunde hyppige måltider 

Det er også det jeg tænkte men jeg taber mig jo så er lidt i tvivl 

Anmeld Citér

11. juni 2016

ESV

Anonym skriver:

Det er også det jeg tænkte men jeg taber mig jo så er lidt i tvivl 

Det er ikke skadeligt for barnet så længe du spiser sundt og varieret. Jeg er i 36 uge nu og har et samlet vægttab på 3,5 kg men havde også er højt BMI inden graviditet. Baby vokser som hun skal og både læge og JM er meget tilfredse med min vægt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.