mor_sabina skriver:
Forstår jeg hvad du mener!? Hvis han spiser rigtig til når han ligger der ville jeg heller ikke flytte ham, men hvis det er blevet en vane at ligge med et bryst i munden så fik Phillip ikke lov. Men han falder da også tit til ro ved mit bryst og når så han begynder at lukke øjnene så skifter jeg over til sutten, for jeg vil også have at far kan putte synes han er ved at være for stor til at brystet kun kan bruges!? Er jeg hård?
Nej du er ikke spor hård...
Nicklas sover jo som regn når han spiser til nat og om morgen idag timerne kan han ikke koncentere sig der skal han kigge på alt andet... Her er det kun mig som kan putte han skrig og skrig når det er far...
ang sut får han bestem heller ikke lov at bruge mig så blivet han taget fra og får sin rigtige sut...
syntes jo bare det er forkert at tage ham fra om min sp vil have jeg skal gøre når han nu spiser selvom ham sover...
men nu lader jeg han altså sovespise. Vi skal osse til og igang med noget grødmen glæder mig ikke for elsker at amme,men vil altså heller ikke ame til han er en 4-5 år
Anmeld