meget slank dreng.... hvad måler jeres om maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2016

GUSO

Min dreng på 3,9 år vejer lige omkring 15 kg ih er 105-6 cm han er meget slank han er 48-49 cm om livet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Jeg ville heller ikke være nervøs min pige fyldte 3 i sidste uge og vejer knap 13 kg og er 95 høj. Jeg aner ikke hvad hun er rundt om maven men passer 92 bukser og kan også sagtens passe lillebrors str 80/86 rundt om maven så din søn lyder helt normal. 

Anmeld Citér

10. juni 2016

MissTas

Mulllesmor skriver:

jeg har en dreng der bliver 3 år på søndag.

han har altid været småspisende og med et meget højt aktivitetsniveau.

har snakker som et vandfald, kørte på tohjulet cykel med støttehjul spm 19 mdr så har trives rigtig fint undtagen på vægten syns jeg.

ham er vel omkring 95 cm høj vil jeg tro så højde er fint med. til gengæld vejer han kun på en god dag 13,5 kg... han bruger 92 i bluser og 86/92 i bukser pga længden. shorts har han i 74/80

han er så svær at købe bukser til da han er så smal om livet....

da han var lille blev han kontrolvejert af sp hver 4 uge men ud over det har han altid fået fin ros af både sp og læge da han fulgte sin egen kurve...

her til aften da han skulle i bad målte jeg ham om maven ved navlen til knap 50 cm.. synes godt nok ikke det er meget...

han skal snart til 3 års undersøgelse så er ski spændt på hvordan hans kurve nu ser ud...

hvor ståre er jeres 3 årige/knap 3 årige

storebror lå i den anden enden af skalaen da han var i den alder og det er sku lidt svært ikke at sammenligne

Tænker da din dreng er helt alm min pige er 4,5 år og er 105 cm og vejer 15,2kg. Har altid været lang og slank. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.