Vågner efter 1,5 time om aftenen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juni 2016

Diosa85

Hej alle. Ville høre om der er nogen der oplever/har oplevet det samme som jeg oplever med min søn. 

T er 10 mdr og sover igennem om natten. Til dels ihvertfald. Men hver aften lægger jeg ham, giver hans flaske og han falder i søvn mens han drikker den fordi han er træt. Men han vågner altid efter 1,5 time. Kan næsten sætte uret efter ham og så er han bare helt frisk og klar på ballade. Så han vågen en times tid til halvanden også sover han igen og vågner så ikke mere før kl 8 om morgenen. Enkelte gange kan han godt vågne ved 4-5 tiden men der får jeg ham hurtigt til at sove igen. 

Nogen gode råd til hvad jeg kan gøre og hvad grunden kan være?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2016

Diosa85

Slet ingen?

Anmeld Citér

10. juni 2016

Mor til F

Diosa85 skriver:

Hej alle. Ville høre om der er nogen der oplever/har oplevet det samme som jeg oplever med min søn. 

T er 10 mdr og sover igennem om natten. Til dels ihvertfald. Men hver aften lægger jeg ham, giver hans flaske og han falder i søvn mens han drikker den fordi han er træt. Men han vågner altid efter 1,5 time. Kan næsten sætte uret efter ham og så er han bare helt frisk og klar på ballade. Så han vågen en times tid til halvanden også sover han igen og vågner så ikke mere før kl 8 om morgenen. Enkelte gange kan han godt vågne ved 4-5 tiden men der får jeg ham hurtigt til at sove igen. 

Nogen gode råd til hvad jeg kan gøre og hvad grunden kan være?

Jeg oplever  nogle gange  det samme  med  min datter på  knapt  2  år - det  er  ret  frustrerende, for  jeg  når  næsten  at  ligge  mig i  min seng  (for  at  sove ), så  vågner  hun.  Jeg  ved  ikke  hvorfor  hun  vågner, ville ønske  jeg  havde  et  svar  Hvis  du  finder  svaret,  må  du  gerne  dele  med  mig.

Anmeld Citér

10. juni 2016

Kindfed

Min datter, som nu er to, havde en længere periode præcis som din søn. Det er et godt stykke tid siden, så mon ikke hun var nærmest på alder min din dreng. Vi fandt aldrig løsning på det, men accepterede til sidst, at det bare var sådan, og til sidst gik det over af sig selv...

Anmeld Citér

10. juni 2016

Diosa85

Kindfed skriver:

Min datter, som nu er to, havde en længere periode præcis som din søn. Det er et godt stykke tid siden, så mon ikke hun var nærmest på alder min din dreng. Vi fandt aldrig løsning på det, men accepterede til sidst, at det bare var sådan, og til sidst gik det over af sig selv...

Har egentlig også accepteret det. Men ville da gerne finde en løsning så det ikke var nødvendigt for ham.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.