Sover ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juni 2016

Lf

Hej 

Min søn på snart 12 uger sover kun en lur om dagen - er det normalt? Er det usundt for ham? Dårlig vane? Kan jeg gøre noget ved det? 

Han tager en lur på 3-4 timer i løbet af dagen men det er så også dét! Han vågner ca kl 7 halv 8 om morgenen og er vågen til 10-11 stykker. Derefter sover han de 3-4 timer og er igen vågen fra 14-15-tiden til kl 21, nogengange 22!   så sover han til ca kl 5 hvor han spiser og sover videre til ca kl 8. sådan har det faktisk kørt i 2-3 uger nu men er lidt bekymret for om det er for lidt han sover, håber I har lidt input til mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2016

Anonym

Tænker det er helt normalt 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Diosa85

LiselotteF skriver:

Hej 

Min søn på snart 12 uger sover kun en lur om dagen - er det normalt? Er det usundt for ham? Dårlig vane? Kan jeg gøre noget ved det? 

Han tager en lur på 3-4 timer i løbet af dagen men det er så også dét! Han vågner ca kl 7 halv 8 om morgenen og er vågen til 10-11 stykker. Derefter sover han de 3-4 timer og er igen vågen fra 14-15-tiden til kl 21, nogengange 22!   så sover han til ca kl 5 hvor han spiser og sover videre til ca kl 8. sådan har det faktisk kørt i 2-3 uger nu men er lidt bekymret for om det er for lidt han sover, håber I har lidt input til mig 

En baby på den alder burde gerne sove i snit 15 timer på et døgn fordelt på formiddag, middag, eftermiddag og nat. Så umiddelbart sover han ikke nok. 

Søvn er vigtig for de små da det er når de sover at de udvikler sig bedst. 

Hvad siger din sp?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.