Jeg har i en del år lidt af uregelmæssig menstruationer.. jeg måtte stoppe pludselig på ppiller da jeg har en sygdom som brød ud pga dem og tåler dem derfor ikke længere- det resulteret i 3 år uden menstration. så kom det hver 3-6 mdr....
og i år hedder det hver 9-12 dag 

jeg lider af kraftige smerter og blødninger
bliver rigtig dårlige lige når det kommer...
igår besvimet jeg og kasted op og lå og sov 4 timer på gulvet fordi jeg var så udmattet af kramper. jeg fik for nogle uger siden tjekket min livmoder og æggestokke og det så fint ud. så de ved ikke hvorfor det er så uregelmæssig. og de kan ikke hjælpe mig da jeg intet tåler med hormoner i.....
men igennem det sidste halve år er jeg begyndt at tage 2-3 kg på ved mens og bliver simpelhen såååå sulten kan slet ikke føle mig mæt. og ryger ofte i det usunde fordi jeg ikke har rygrad til at modstå trængen jeg har ømme bryster op til og er simpelhen træt med træt på og så bliver jeg en sur snegl...
jeg hader at skulle igennem det så ofte når lige at føle mig normal igen før det starter forfra..
jeg fik dog en god ting med fra sygehuset jeg skulle ikke have problemer med at blive gravid da der er nok æg
men pga vaganisme så det ret svært at gøre til virkelighed så vi må igang med æggeløsnings teste... nå sidespring... ville bare høre om i kender det 
Anmeld
Citér