Lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. september 2009

MaleneGærup

Ja så har jeg været til mit andet læge besøg. Alt var som det skulle være og baby vokser som den skal.
Min læge spurgte hvordan det går, hvorpå jeg svare at det går rigtig godt og jeg har det rigtig godt. Han siger så det var jo godt, men at det fra nu af kun vil gå ned af bakke det vil sige at jeg vil få det værre og værre efterhånden som fødslen nærmere sig....så nu er jeg da forberedt, men tager det nu med et gran salt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Valle81

MaleneGærup skriver:

Ja så har jeg været til mit andet læge besøg. Alt var som det skulle være og baby vokser som den skal.
Min læge spurgte hvordan det går, hvorpå jeg svare at det går rigtig godt og jeg har det rigtig godt. Han siger så det var jo godt, men at det fra nu af kun vil gå ned af bakke det vil sige at jeg vil få det værre og værre efterhånden som fødslen nærmere sig....så nu er jeg da forberedt, men tager det nu med et gran salt...

Ej, hvad var da det for en melding fra din læge.

Det kan han da intet sige. Alle kvinder er forskellige og vi reagerer forskelligt.

Da jeg ventede min datter, havde jeg det super indtil dagen jeg fødte.

Jeg arbejde i butik, den måned indne jeg gik på barsel arbejdede jeg 200 timer, for at tjene op til at jeg kunne få fuld løn under barsel:0 gik turer hver dag, og havde det på ingen måde skidt.

Så du skal ikke lytte til det ævl:0) Er sikker på du får en skøn sidste tid:0)

Knus

Christina, 16+0 ( som denne gang desværre har en lidt besværlig graviditet:0) )

Anmeld

28. september 2009

MaleneGærup

TAK!! syntes nemlig også at det var noget mærkeligt noget at sige, for som du jo siger er alle graviditeter forskellige. JEg har indtil nu (7-9-13) ikke rigtig haft nogle gener så hvorfor skulle de komme nu.....
Selvfølgelig kan jeg begynde at mærke den ekstra vægt, men der er ingen grund til at male fanden på væggen!!
Men han er altså også lidt mærkelig for jeg var ved at spørge ham efter noget i forbindelse med at vi skal på ferie om en månedes tid, og der var han næsten ved at skubbe mig ud af døren, så jeg tror bare jeg snakker med JM om det næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.