Årsag til udebleven menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. juni 2016

Anonym trådstarter

Jeg skulle have haft min menstruation for fem dage siden. Har haft den regelmæssigt præcist på dag 29 i lidt over et år nu og derfor undrer jeg mig virkelig over at den endnu ikke er kommet.

Jeg blev indlagt i fredags og der tog de blodprøver for at udelukke graviditet, så det er jeg ikke. Ifølge den lå mit HCG niveau på 0.70.

Hvad kan det så være? Er ikke stresset eller lignende, men bare irriteret og lidt bekymret over at den er udebleven indtil videre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2016

Lisbeth1985

Hvorfor var du indlagt? Måske har du forklaringen der:-)

Anmeld Citér

7. juni 2016

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Hvorfor var du indlagt? Måske har du forklaringen der:-)

Jeg har siden teenageårene lidt af besvimelsesanfald, hvilket jeg også fik et af i fredags. Normalt tager jeg ikke kontakt til nogen, når det sker, men jeg var ude at rejse og de forbipasserende folk blev ret bekymrede, da jeg var væk i et par minutter.

Årsagen til anfaldene kendes ikke.

Anmeld Citér

8. juni 2016

Anonym trådstarter

8. juni 2016

esioul

Der kan være mange grunde. 

Jeg oplevede engang ikke at få mens i et halvt år, hvor de fandt ud af det var en hormonforstyrrelse. 

Jeg kom på p piller for i en periode. 

Anmeld Citér

8. juni 2016

123.

Anonym skriver:

Jeg skulle have haft min menstruation for fem dage siden. Har haft den regelmæssigt præcist på dag 29 i lidt over et år nu og derfor undrer jeg mig virkelig over at den endnu ikke er kommet.

Jeg blev indlagt i fredags og der tog de blodprøver for at udelukke graviditet, så det er jeg ikke. Ifølge den lå mit HCG niveau på 0.70.

Hvad kan det så være? Er ikke stresset eller lignende, men bare irriteret og lidt bekymret over at den er udebleven indtil videre.

Alle har en dårlig cyklus en måned. Hvor mens kommer sent, eller springer mens helt over

Anmeld Citér

11. juni 2016

sol_og_sommer_<3

Jeg mangler også min mens, 4 dage over uden et spor af det. Tog en test i formiddag (kiggede kun på den i 1 minut inden jeg smed den ud) men den så umiddelbart negativ ud. Jeg tager en i morgen tidlig på morgenurin i morgen og venter lidt længere med at smide den ud, det kan være der sker noget inden for de 5 min 

ellers tænker jeg måske det er noget med kosten, jeg spiser mindre her i varmen, og så har jeg været syg i denne måned, så måske føler kroppen ikke den har overskuddet til en gang mens 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Anonym trådstarter

Er så tæt på at gå ud af mit gode skind. Er nu på dag 47 uden menstruation og det er forfærdeligt.

Har voldsomt meget udflåd, der hele tiden gør at jeg tror jeg er begyndt at bløde. Det er så frustrende at den bare ikke kommer.

Lægen var ikke til meget hjælp. Skal teste igen næste mandag (14 dage efter sidste besøg) og så ringe til ham no matter what, så der kan blive lagt en ny plan.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.