Storkereden Slagelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
3 svar
4 synes godt om
6. juni 2016

Miti's mama

Jeg skal til lægen første gang her om et par dage og er i den forbindelse bedt om at overveje hvorhenne jeg gerne vil føde (når vi kommer så langt). jeg er ikke meget for hospitalet, har hørt alt for mange fortravlede historier, men har hørt om Storkereden Slagelse. Har i erfaringer med stedet?

Første gang jeg fødte var på en fødeklinik (ikke hospital) i USA og havde en god oplevelse. Men jeg er ikke sikker på hvor ens det er. 

Havde en ukompliceret, men lang fødsel sidste gang (23 timer), som jeg mener kunne have noget gøre med at jeg var tvunget til at ligge ned hele tiden.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2016

EnGodMor

Jeg kan helt klart anbefale Holbæk sygehus jeg har kun positivt at sige derfra.

storkereden i Slagelse kender jeg ikke til, men jeg født første gang på Slagelse sygehus inden de lukkede, men hvis de når at genåbne inden du skal føde, så har jeg absolut ingen positive ting at sige om det, desværre. 

Men prøv at Google dig til folks meninger om storkereden

Anmeld Citér

6. juni 2016

Vik

Kender flere som har været glade for Storkerede Slagelse. Vi haft booket en tid hos dem og efter samtalen kunne jeg mærke at det var ikke rigtig sted for mig. De er super dygtige, men hvis noget gå galt ender man på Næstved og det ville jeg bare ikke. De lød også meget at nu skulle vi overbevise dem hvorfor de skal vælge os og ikke nogen andre par da de ikke kan ta så mange med sammen termin. 

Vi valgt Holbæk igen ( lige som med nr 1) og har bare været så super glad for det. Jeg haft en lynfødsel og fik bruge for lidt hjælp barefter. Har kun godt at sige om Holbæk . Hvis vi skulle ha et barn mere ville jeg uden tvivl vælge Holbæk igen . 

Anmeld Citér

6. juni 2016

FruStolpe

Jeg hopper med på vognen og anbefaler Holbæk 

Jeg har været tilknyttet Holbæk begge gange og har kun positivt at sige. Og der selvom begge graviditeter har været komplicerede med rigtig mange kontroller og indlæggelser. 

Ved begge fødsler har jeg har super jordemødre og studerende. Med vores sidste endte vipå NEO og der var lige så gode og kompetente læger og sygeplejersker.  

Så kun stor ros herfra 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.