Hvad skal vi tage med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.618 visninger
6 svar
7 synes godt om
5. juni 2016

"Anarkisten"

Vi skal til noget tam-tam afslutning med storebrors børnehaven og her skal vi have mad med til 3 (mor, far og knægten selv) + lidt mere. Alle kommer med noget, som vi så sætter på et stort fælles bord. Ideen er vel ok, men jeg kan slet ikke finde ud af hvad vi skal tage med. Det skal jo være en "fuld menu" til 3 +, men skal vi tage med?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

5. juni 2016

esioul

Profilbillede for esioul
Mod
Føler mig spændt :D
"Anarkisten" skriver:

Vi skal til noget tam-tam afslutning med storebrors børnehaven og her skal vi have mad med til 3 (mor, far og knægten selv) + lidt mere. Alle kommer med noget, som vi så sætter på et stort fælles bord. Ideen er vel ok, men jeg kan slet ikke finde ud af hvad vi skal tage med. Det skal jo være en "fuld menu" til 3 +, men skal vi tage med?

Frikadeller og kartoffelsalat

mini pizzaer 

lasagne

A winner is a dreamer who never gives up          

Anmeld Citér

5. juni 2016

larven

Profilbillede for larven

Min datter har lige haft det i hendes børnehave.vi bagte empanadas.ellers var der

lasagne

pølsehorn

pastasalat

store og små pizzaer

bulgursalat

frikadeller

hjemmebagt brød

kartoffelsalat

grøntsagsstænger

Anmeld Citér

5. juni 2016

Ena

Profilbillede for Ena
"Anarkisten" skriver:

Når vi har været til den slags arrangementer, er der altid ret meget lasagne, tærte, pizza(snegle), frikadeller, flute, pasta- og kartoffelsalat. Folk plejer derfor at blive glade for at vi kommer med nogle fyldige salater, som ikke bare består af iceberg, tomat og agurk. Men salater, der nærmest er et måltid i sig selv. 

Anmeld Citér

5. juni 2016

(august)

Profilbillede for (august)

Vi har også lige været af sted, vi tog 5 liter risengrød med...stort hit hos børnene 

Anmeld Citér

5. juni 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi har blandt andet haft cæcar salad og forskellige oste/kiks med . Kæmpe hit begge ting... 

Anmeld Citér

5. juni 2016

Benjamins'mor

Profilbillede for Benjamins'mor
B & C.
"Anarkisten" skriver:

Nu har vi ikke holdt afslutning, det er først næste år. Men vi er til fællesspisning en gang om året i både børnehave og vuggestue, her har vi haft lasagne og pastasalat med og 2 andre ting jeg simpelthen ikke lige kan huske. 

Ellers flødekartofler og frikadeller. 

Kartoffelsalat og frikadeller eller pølser. 

Tærte/r. 

Boller i karry. 

Svensk pølseret (det var den ene )

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.