kageprint

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.319 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg vælger lige anonym da min svigermor så ville opdage overraskelsen ellers- 

Min skønne dejlige svigermor fylder 50 år og det skal simelhen fejres  ikke en vild fest hun holder åbent hus men med en masse forskelige retter og så har jeg lovet at bage boller og kage.. og er lost for bager til alle fødselsdage i famillien og ender med samme slags--- men nu har jeg fået en kanon ide (ifølge mig selv) haha 

hun skal da have en kage med sit eget billed på !!!! men sikke da en jungle af sider så håber du kan hjælpe mig med en god side som laver et pænt print og som har sikkerhed med e mærke

jeg har aldrig prøvet at lave print  kage men tænker det vel bare at lægge/ligge(kan aldrig kende forskel på de ord) den på kagen og så noget flødeskum udenom...

jeg ved bare heller ikke hvilken kage endnu så råd søges...

kageopskrift og hjemmeside til kage print please  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej. 

Min skønne dejlige svigermor fylder 50 år og det skal simelhen fejres  ikke en vild fest hun holder åbent hus men med en masse forskelige retter og så har jeg lovet at bage boller og kage.. og er lost for bager til alle fødselsdage i famillien og ender med samme slags--- men nu har jeg fået en kanon ide (ifølge mig selv) haha 

hun skal da have en kage med sit eget billed på !!!! men sikke da en jungle af sider så håber du kan hjælpe mig med en god side som laver et pænt print og som har sikkerhed med e mærke

jeg har aldrig prøvet at lave print  kage men tænker det vel bare at lægge/ligge(kan aldrig kende forskel på de ord) den på kagen og så noget flødeskum udenom...

Ingen som Kan hjælpe?

Anmeld Citér

5. juni 2016

Kay

Du kan få lavet kage print hos "speciel købmanden"

Men også hos nogle lokale bagere/konditorer hvis man spørg ☺

Jeg er selv fan af hindbær skum og Toblerone ganash

Ellers er den klassiske "gåsebryst" lagkage også super lækker

Anmeld Citér

5. juni 2016

Maalene

Jeg har bestilt kageprint ved en der hedder Lene via Facebook:  https://m.facebook.com/groups/181710372020089 - du kan bare sende en privat besked, så svigermor ikke opdager det, hvis hun er på Facebook  

Mht. kageopskriftet, så er der en kageklub herinde på baby.dk, som jeg selv har fundet inspiration i, når jeg har skulle bage - god fornøjelse

Anmeld Citér

5. juni 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Du kan få lavet kage print hos "speciel købmanden"

Men også hos nogle lokale bagere/konditorer hvis man spørg ☺

Jeg er selv fan af hindbær skum og Toblerone ganash

Ellers er den klassiske "gåsebryst" lagkage også super lækker

ingen bager her der vil gøre det for de kræver man køber kagen og den koster 1200 kr !!! 

uhh det fyld vil hun elske har du en opskrift? 

tak for svar 

Anmeld Citér

5. juni 2016

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Jeg har bestilt kageprint ved en der hedder Lene via Facebook:  https://m.facebook.com/groups/181710372020089 - du kan bare sende en privat besked, så svigermor ikke opdager det, hvis hun er på Facebook  

Mht. kageopskriftet, så er der en kageklub herinde på baby.dk, som jeg selv har fundet inspiration i, når jeg har skulle bage - god fornøjelse

jaaa svigermor er nemlig på facebook og hun kan jo se alt hvad man fortager sig så må prøve med en privat besked. tak for svar 

Anmeld Citér

5. juni 2016

sol_og_sommer_<3

Anonym skriver:

Hej. 

Hehe lægge=bevægelse

feks jeg lægger mig ned

ligge=noget der er stille/uden bevægelse

feks jeg ligger ned 

Anmeld Citér

5. juni 2016

Anonym trådstarter

sol_og_sommer_<3 skriver:

Hehe lægge=bevægelse

feks jeg lægger mig ned

ligge=noget der er stille/uden bevægelse

feks jeg ligger ned 

jaja i de situationer er jeg ikke i tvivl men det så snart det feks. omhandler den kage...

ligger jeg printen på 

eller lægger jeg den på 

jeg ville jo mene jeg ligger den på  

Anmeld Citér

5. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

jaja i de situationer er jeg ikke i tvivl men det så snart det feks. omhandler den kage...

ligger jeg printen på 

eller lægger jeg den på 

jeg ville jo mene jeg ligger den på  

Du lægger printet på   Det er en bevægelse. 

Anmeld Citér

5. juni 2016

Kay

Anonym skriver:

ingen bager her der vil gøre det for de kræver man køber kagen og den koster 1200 kr !!! 

uhh det fyld vil hun elske har du en opskrift? 

tak for svar 

Op skrifterne skulle gerne ligge her inde i "kage klubben" ☺

Hvis du ikke kan finde dem så send mig en pb så finder jeg dem til dig ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.