navn på madkasse/drikkedunk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2018

Sille87

Jeg bruger tøjklistermærkerne fra Ikast Etiket. Det er meget smart at man kan sætte billede på af sit eget barn. Børnene herhjemme kan også godt lide selv at være med til at vælge figurer og baggrundsfarver   https://www.ikastetiket.dk/toejklistermaerker 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
EnGodMor skriver:

Jeg har lige siddet og kigget både på navnelapper.dk

og et andet sted, hvor man kunne få navnet/teksten i en anden farve en bare sort. 

Identiketter.dk De er en smule billigere end navnelapper og så kan man lave dem ret fine med mønstre, farver osv  

Anmeld Citér

8. januar 2018

Wallflower

Kan helt klart tilslutte mig koret omkring navnelapper. Vi har været så glade for dem til sønnens tøj, madpakker/drikkedunke, bamser og andet dims, der er med nede i vuggestuen. Det holder, som de andre siger bare i op-/vaskemaskinen og tørretumbleren. Vi har mærker på nogle af vores søns ting, som har holdt i snart 1 1/2 år uden udskiftning, som stadigvæk sidder godt og er til at læse mht. navn osv. Så helt klart pengene værd! 

Anmeld Citér

8. januar 2018

Lje

Jeps, ganske simpelt. 

Hvad gør i /bruger i, for at tilføre navn på jeres barns madkasse/drikkedunk SOM HOLDER? 

At lave en stribe klister med navn på er No go, det holder ikke. 

Og at skrive med sprittusch er os No go, ingen sprittusch på tingene her og det holder os kun i kort tid.

Så, andre muligheder man kan Gøre?

hvilken madkasse og drikkedunk har dit barn?

dejlig aften til alle.

Navnelapper.dk. 

De holder til ALT. En sjælden gang i mellem ryger der et enkelt markat i vask/tørretumbler men vi har har det på ALT barnet ejer. Inkl. rundt om hanken på de der natursutter, som man ellers ikke så godt kan få navn på. De klarer også fint sterilisator. 

Og så er de uden gift i limen. Klart en fordel fra andre lign. produkter. 

Vh.

Anmeld Citér

8. januar 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Er helt enig med dem som skriver navnelapper. Vi bruger dem også til alt. Madkasse,tøj, sko mm. Og de holder til lidt af hvert.

Anmeld Citér

8. januar 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
EnGodMor skriver:

Jeps, ganske simpelt. 

Hvad gør i /bruger i, for at tilføre navn på jeres barns madkasse/drikkedunk SOM HOLDER? 

Og at skrive med sprittusch er os No go, ingen sprittusch på tingene her og det holder os kun i kort tid.

dejlig aften til alle.

Vi skriver med sådan en permanent marker der normalt bruges til tøjet...

det holder ca. 2 uger før det er så udvasket at det skal skrives igen... og madkasse+dunk vaskes hver dag i håndvasken :)

Anmeld Citér

8. januar 2018

Thea14

Til madkasserne bruger vi en dymo. Men det skyldes at der også skal stå om det er frokost eller frugt madkasse. Til drikkedunk og alt andet bruger vi navnelapper..

Anmeld Citér

9. januar 2018

Lililili

Navninakken.dk. De er gode og billige 

Anmeld Citér

24. oktober 2020

Anne.1991sten

Mine børn er super glade for de populære drikkedunke med glimmer og sugerør, som jeg købte ret billigt LINK SLETTET AF MODERATOR.

Og de elsker deres Madkasser endnu fra Yumbox, det virker som at være det seneste nye til børnenes madpakke, fandt jeg også på littlehappy til billigste pris 

Anmeld Citér

24. oktober 2020

Naha

EnGodMor skriver:

Jeps, ganske simpelt. 

dejlig aften til alle.

Jeg bruger både navne klistermærker fra både navne lapper og børneflapper. 

Jeg har navnelapper på min datters madkasser som har siddet i et år nu og som først nu er begyndt at miste sin klister funktion. Det skal siges den madkasse er blevet vasket i opvaskemaskinen mindst 2 gange om ugen hvilket er omkring 100 vask 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.