Bryst reduktion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
6 svar
9 synes godt om
3. juni 2016

MyLove E

God aften 

Jeg fik i november lov til at blive opereret  

Men jeg skulle tabe mig og ned på en bmi på 25.Jeg har tabt mig og er på en bmi på 27. 

Efter jeg har tabt mig er de begyndt at hænge mere og jeg har så ondt i dem i det øverste af brysterne. Altså de tunger helt vildt.

Vil i ringe til dem igen og høre om det kunne lade sig gør nu?

Bmi på 25 drejer sig ikke om at de kunne blive mindre men at heling processen som går nemmere hvis man er normal vægtig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2016

Mortilah

Nej, jeg ville vente! Det er bedre for kroppen, resultatet og helingen, hvis du kommer rigtig ned i vægt. Jeg har selv stået i situationen med løft/implatater/reduktion af brystvorte. 

Hold ud! 

Anmeld Citér

3. juni 2016

MyLove E

Mortilah skriver:

Nej, jeg ville vente! Det er bedre for kroppen, resultatet og helingen, hvis du kommer rigtig ned i vægt. Jeg har selv stået i situationen med løft/implatater/reduktion af brystvorte. 

Hold ud! 

Okay tak for svar. Jeg mangler også kun Ca 5-6 kilo

Anmeld Citér

3. juni 2016

Panther

Profilbillede for Panther
Mortilah skriver:

Hold ud! 

Enig! Og så er det altså federe, hvis man er på en normal og stabil vægt, så de hverken bliver større eller mindre efter operation. Jeg var normalvægtig (BMI på 19), da jeg fik det lavet, og jeg nåede 6 gode år, inden jeg blev gravid, og de eksploderede igen ;-)

Anmeld Citér

3. juni 2016

Mortilah

MyLove E skriver:

Okay tak for svar. Jeg mangler også kun Ca 5-6 kilo

Ja så er du da vildt tæt på

Jeg tog så lige 25 kg på i forbindelse med baby nr 2.. Og kan godt se frem til at skulle opereres igen om nogle år. Det er bare så ærgeligt... Ærgrer mig over at jeg ikke holdte vægten! 

Anmeld Citér

4. juni 2016

xStinepigen

MyLove E skriver:

God aften 

Jeg fik i november lov til at blive opereret  

Men jeg skulle tabe mig og ned på en bmi på 25.Jeg har tabt mig og er på en bmi på 27. 

Efter jeg har tabt mig er de begyndt at hænge mere og jeg har så ondt i dem i det øverste af brysterne. Altså de tunger helt vildt.

Vil i ringe til dem igen og høre om det kunne lade sig gør nu?

Bmi på 25 drejer sig ikke om at de kunne blive mindre men at heling processen som går nemmere hvis man er normal vægtig 

Jeg havde nu nok snakket med lægen om det kunne lade sig gøre. Om ikke andet er der jo ikke lang vej

Anmeld Citér

4. juni 2016

MyLove E

xStinepigen skriver:

Jeg havde nu nok snakket med lægen om det kunne lade sig gøre. Om ikke andet er der jo ikke lang vej

Tak for svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.