Bedste deo til at reducere sved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.571 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juni 2016

Anonym trådstarter

Jeg lider af ret stor svedproduktion under armene.

Jeg er ved at blive vanvittig af altid at få kæmpe svedpletter under armene.

Derfor vil jeg høre, om i har gode erfaringer med en deo til at reducere dette?

Jeg har før prøvet Perspirex, som virker fint til formålet - bortset fra at det er et helvede når man har den på - det klør og svider under armene, selvom jeg følger brugsanvisningen.

Har i gode erfaringer med en deo der kan reducere svedproduktion uden at man skal lide de aftener man skal tage det på?

PS: Det er ikke nok med en der hæmmer sved-lugt - det er selve produktionen der også skal hæmmes. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg lider ikke af det, men jeg kan godt lide at bruge Rexona Maximum Protection (anti-perspirant) i perioder. Den er naturligvis lidt dyrere end en alm deo (90 kr - men det er du sikkert vant til), men den holder længe, efterlader ikke mærker, dufter rent og rimelig neutralt og generer ikke min hud (har dog ikke så følsom hud). Jeg finder den i store supermarkeder, såsom Bilka, Føtex og nogle gange Meny.

Anmeld Citér

3. juni 2016

Ploffer

Anonym skriver:

Jeg lider af ret stor svedproduktion under armene.

Jeg er ved at blive vanvittig af altid at få kæmpe svedpletter under armene.

Derfor vil jeg høre, om i har gode erfaringer med en deo til at reducere dette?

Jeg har før prøvet Perspirex, som virker fint til formålet - bortset fra at det er et helvede når man har den på - det klør og svider under armene, selvom jeg følger brugsanvisningen.

Har i gode erfaringer med en deo der kan reducere svedproduktion uden at man skal lide de aftener man skal tage det på?

PS: Det er ikke nok med en der hæmmer sved-lugt - det er selve produktionen der også skal hæmmes. 

5 Day deo fra matas

den skal du tage på hver 5. dag om aftenen inden sengetid.

den har ihvertfald virket for mig...både ved at reducere svedmængden og lugt

Anmeld Citér

3. juni 2016

Moar2011

Ploffer skriver:

5 Day deo fra matas

den skal du tage på hver 5. dag om aftenen inden sengetid.

den har ihvertfald virket for mig...både ved at reducere svedmængden og lugt

Har du et billede af den os pris?

Anmeld Citér

3. juni 2016

Anonym

Jeg har brugt denne  https://www.matas.dk/perspirex-roll-on-original-20-ml og den er virkelig effektiv!!

Brug den som anvist i vejledningen, efterfølgende bare en gang om ugen også ellers bare brug din alm. deo 

Jeg har lige været til afsluttende mundtlig eksamen - hvilket jo er en kendt svedig tur.. Men der var intet!

Anmeld Citér

3. juni 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg har samme problem og har i flere år brugt en anti perspirant til mænd. Det er den eneste, der nogensinde har virket for mig, og det er nu yderst sjældent, at jeg er våd under armene eller lugter af sved. 

Anmeld Citér

3. juni 2016

Ploffer

Moar2011 skriver:

Har du et billede af den os pris?

https://www.matas.dk/safety-five-antiperspirant-30-ml 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.