wish

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.330 visninger
12 svar
1 synes godt om
3. juni 2016

debbie19

nogen som kender til at handle derfra?? 

det lyder jo alt for billigt til at kunne være sandt og kan se trustpilot har nogle blandet meninger

Må i have en god aften/weekend 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2016

sol_og_sommer_<3

debbie19 skriver:

det lyder jo alt for billigt til at kunne være sandt og kan se trustpilot har nogle blandet meninger

Trustpilot har nok ret  kender nogen der har handlet der og har selv nogle puder derfra. 

Det skal siges at din vare ikke altid når frem, eller at det der nå frem ikke altid er den rigtige farve/mønster, men til gengæld er de meget Service-mindede  hvis man er utilfreds får man pengene tilbage uden vrøvl 

Anmeld Citér

3. juni 2016

debbie19

sol_og_sommer_<3 skriver:

Trustpilot har nok ret  kender nogen der har handlet der og har selv nogle puder derfra. 

Det skal siges at din vare ikke altid når frem, eller at det der nå frem ikke altid er den rigtige farve/mønster, men til gengæld er de meget Service-mindede  hvis man er utilfreds får man pengene tilbage uden vrøvl 

så er det go for it eller no go ?? 

Anmeld Citér

3. juni 2016

xStinepigen

debbie19 skriver:

Jeg tror ikke mn skal købe tøj der inde . Men jeg køber en del makeup og lidt køkkenting. 

Mik søster har købt en masse tøj, der er sådan 50/50 om der ser ud som på billedet, og om det er god eller dårlig kvalititet. Hun har købt pyntepuder, og de var bare super fine!  

Anmeld Citér

3. juni 2016

sol_og_sommer_<3

Du kan sagtens købe ting derinde, men 

1) undersøg om der er ting på trustpilot der generelt anbefales IKKE at købe

2) forvent at der er en vis sandsynlighed for at du ikke vil være 100% tilfreds

Anmeld Citér

3. juni 2016

debbie19

xStinepigen skriver:

Jeg tror ikke mn skal købe tøj der inde . Men jeg køber en del makeup og lidt køkkenting. 

Mik søster har købt en masse tøj, der er sådan 50/50 om der ser ud som på billedet, og om det er god eller dårlig kvalititet. Hun har købt pyntepuder, og de var bare super fine!  

overvejer nogle sko

Anmeld Citér

3. juni 2016

debbie19

sol_og_sommer_<3 skriver:

Du kan sagtens købe ting derinde, men 

1) undersøg om der er ting på trustpilot der generelt anbefales IKKE at købe

2) forvent at der er en vis sandsynlighed for at du ikke vil være 100% tilfreds

forventer ikke så meget men forventer at få varen men folk skrev de var gode til at give penge tilbage

Anmeld Citér

3. juni 2016

Diosa85

Ville holde mig langt væk fra make up og tøj pga der alt for mange kemikalier. Men køkkenting, hårting osv kan være udemærket. Bare hold dig indenfor told reglerne

Anmeld Citér

3. juni 2016

mija

Har både gode og dårlige erfaringer der fra. Det er sket 2 gange at jeg ikke har modtaget mine varer, men begge gange har jeg fået mine penge retur meget hurtigt! Du skal dog være opmærksom på at kvaliteten ikke er helt i top, der er meget lang leveringstid, oftes 1,5 måned, og man skal ikke bestille for over 80 kr, for så kan du risikere at told nupper pakken  

Anmeld Citér

3. juni 2016

Kay

debbie19 skriver:

Min mand handler der noglegange... det er meget svingende kvalitet 

Mobil cover og panser skærme har vi gode erfaringer med 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.