Kønsscanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.048 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. september 2009

Dictes mor

Hvor langt var I henne, da I fandt ud af kønnet? Fik I det at vide til MD-scanningen eller betalte I selv for at blive scannet? Og hvor tidligt kan man få det at vide? Kender I nogle gode steder, som er billige og som ligger i Jylland?

Jeg kan, som I måske kan fornemme, bare slet ikke vente med at vide, hvad kønnet er, det er ikke fordi det er vigtigt for mig, om det er det ene eller det andet, men bare fordi jeg er så spændt, og også lidt fordi jeg ikke kan vente med at begynde at købe lidt ting til den lille, og der er bare ikke så meget, som passer til begge køn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Hvor langt var I henne, da I fandt ud af kønnet? Fik I det at vide til MD-scanningen eller betalte I selv for at blive scannet? Og hvor tidligt kan man få det at vide? Kender I nogle gode steder, som er billige og som ligger i Jylland?

Jeg kan, som I måske kan fornemme, bare slet ikke vente med at vide, hvad kønnet er, det er ikke fordi det er vigtigt for mig, om det er det ene eller det andet, men bare fordi jeg er så spændt, og også lidt fordi jeg ikke kan vente med at begynde at købe lidt ting til den lille, og der er bare ikke så meget, som passer til begge køn.

vi fik 99,9 % kønnet at vide til MD, google scanningsjordemoder.dk, der kan man få en kønsscanning til 800 kr

Anmeld

28. september 2009

Tut

Hej,

Vi fik en kønsscanning da jeg var 16+3, og der kunne de tydeligt se at det var en lille pige.

Vi fik det bekræftet igen ved en 3d i 29. uge.

Vi blev scannet hos www.scanningsjordemoderen.dk i KBH, men de ligger også i Silkeborg og Århus.

De er super søde. Vi købte en pakke til 1800 for en kønsscanning og en 3d scanning.

Vi fik 69 printede billeder med hjem fra 3d scanningen samt DVD med scanningen. Vi fik ligeledes en DVD med af kønsscanningen.

Held og lykke.

Anmeld

28. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

man kan få en md scanning hvor man kan få kønnet afvide fra uge 19+3... hvor langt er du nu??

Anmeld

28. september 2009

Dictes mor

Jeg er kun 15+0 nu, så jeg er nok nødt til at væbne mig med tålmodighed, det er bare så svært, når man glæder sig så meget til noget

Anmeld

28. september 2009

Henriette72

Jeg har læst om en der har givet 500,- i Jylland.

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Henriette72 skriver:

Jeg har læst om en der har givet 500,- i Jylland.

Scanningsklinikken i Århus tager 500kr for en kønsscanning

http://www.graviditetsscanning.dk/aarhus/priser

Anmeld

5. oktober 2009

Henriette72

Rosa skriver:

Scanningsklinikken i Århus tager 500kr for en kønsscanning

http://www.graviditetsscanning.dk/aarhus/priser

Jeps det passer meget godt at det var dem

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Henriette72 skriver:

Jeps det passer meget godt at det var dem

Jeg har netop selv bestilt en tid - 1.december kl 15.15 skal vi ind og finde ud af om vi venter en af den ene eller den anden slags   Ihh hvor er der LANG tid til!!!

Anmeld

5. oktober 2009

Jules

Majastina skriver:

Kan klart anbefale :
www.scanningsjordemoderen.dk

Fik kønscanning i slutningen af 16 uge Og der var ingen tvivl om det var en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.