Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pige91 skriver: Det passede også her men der var heller ikke så meget at være i tvivl om, når det er en dreng hehe.. God fornøjelse med scanningen i dag, vi hører gerne en update
Det passede også her men der var heller ikke så meget at være i tvivl om, når det er en dreng hehe..
God fornøjelse med scanningen i dag, vi hører gerne en update
Nej har godt hørt det er nemmere at garanterer hvis det en dreng smil.
Skal nok komme med Update i eftermiddag
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissTas skriver: Okay, dejligt at hører så du ventede/venter en pige? Jeg er så mega spændt, har en datter i forvejen på 4,5 år
Okay, dejligt at hører så du ventede/venter en pige? Jeg er så mega spændt, har en datter i forvejen på 4,5 år
Ja fik en pige igen... I 2013
2babygirls skriver: Ja fik en pige igen... I 2013
Lækkert heller ikke tosset med en tøseflok
Vi var til kønsscanning med den første i 14+2. Og det var meget tydeligt.
denne gang var jeg afsted 14+0 og kan af gode grunde ikke udtale mig om de har ret endnu :-)
god fornøjelse med jeres scanning.
HelenaJ skriver: Vi var til kønsscanning med den første i 14+2. Og det var meget tydeligt. denne gang var jeg afsted 14+0 og kan af gode grunde ikke udtale mig om de har ret endnu :-) god fornøjelse med jeres scanning.
Update herfra:
Annastacia skal være storesøster til en sund, rask og livlig lillebror billedet viser det også ret tydeligt
Begge gange sagde de piger og vi har to dejlige piger idag. Så de har set rigtigt.
MissTas skriver: Update herfra: Annastacia skal være storesøster til en sund, rask og livlig lillebror billedet viser det også ret tydeligt
Det er vist ingen tvivl
Tillykke med en fin lille dreng
Der er vist ingen tvivl
Stort tillykke
Tillykke med en lillebror
Tillykke med lillebror - ❤️
Vi skal selv til kønsscanning den 19 juni.. Overvejer at rykke det en uge tilbage
Har du evt et billede fra din NF scanning?? Mere om man kan se om det er en dreng efter Nub teorien
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128