"Kampen for min datter"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
8 svar
9 synes godt om
1. juni 2016

ErDetSnartNU

Puha, jeg har lige læst en helt forfærdelig beretning inde på caremaker.dk - en kvinde samler ind for at kunne betale advokatregninger for at føre en sag, som skal beskytte hendes datter fra seksuelle overgreb.

Jeg har ikke selv nogle aktier i sagen, og jeg kender ikke kvinden. Sagen har bare ramt mig så hårdt, at jeg vil dele den her, og så håbe, at andre også har lyst til at give et lille bidrag. Bare tanken om, at den lille, lille pige skal tilbage til hendes far, som "stikker hende i tissekonen med blå og lilla nåle" og som har haft sæd i bleen giver mig kvalme og søvnløse nætter.

https://www.caremaker.dk/nc/fr/i/kampen_for_min_datter/?tx_nicaremaker_pi4%5Bshow_donation_receipt%5D=C57099M102261K

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2016

januar16

Hvis det er rigtigt er det selvfølgelig frygteligt.

Nu har jeg ikke læst andet end hvad du skrev. MEN må indrømme at mine alarmklokker ringer. Hvis der virkelig er fundet sæd i bleen, så vil alle myndigheder da fjerne barnet med det samme - eller er jeg helt galt på den?

Anmeld Citér

1. juni 2016

januar16

Har lige læst den. Som jeg nok skulle have gjort først, og puha en frygtelig historie

Anmeld Citér

1. juni 2016

Patriark

ErDetSnartNU skriver:

Puha, jeg har lige læst en helt forfærdelig beretning inde på caremaker.dk - en kvinde samler ind for at kunne betale advokatregninger for at føre en sag, som skal beskytte hendes datter fra seksuelle overgreb.

Jeg har ikke selv nogle aktier i sagen, og jeg kender ikke kvinden. Sagen har bare ramt mig så hårdt, at jeg vil dele den her, og så håbe, at andre også har lyst til at give et lille bidrag. Bare tanken om, at den lille, lille pige skal tilbage til hendes far, som "stikker hende i tissekonen med blå og lilla nåle" og som har haft sæd i bleen giver mig kvalme og søvnløse nætter.

https://www.caremaker.dk/nc/fr/i/kampen_for_min_datter/?tx_nicaremaker_pi4%5Bshow_donation_receipt%5D=C57099M102261K

Den historie har intet med virkeligheden at gøre. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om.

Anmeld Citér

1. juni 2016

anna111

Profilbillede for anna111

På linket kommer man ind på et indsamling side kan ikke læse historien 

Anmeld Citér

1. juni 2016

Rauw

Jeg er slet ikke i tvivl om at systemet svigter i nogle tilfælde. Men hvis der virkelig var så klare beviser som der står, så tror jeg ikke på politiet ville opgive? Så enten er noget af det moren skriver løgn og derved ødelægger hun chancen for at de tar hende alvorligt, desværre for barnet hvis der er noget om det. Eller også er det hele løgn. 

Anmeld Citér

1. juni 2016

ErDetSnartNU

Jeg har lige talt med min socialrådgiverveninde som arbejder med børnesager, og hun siger det samme som jer. Og ja, jeg kan godt se, at jeg måske er naiv, men altså.... hellere en gang for meget, end en gang for lidt, i den her type sager.

Jeg kan bare ikke lade være med at sammenligne den her sag med den om hende, hvis datters farfar forgreb sig på datteren. Jeg mener tråden hedder "er der nogen, der forgriber sig på min datter?" eller noget i den stil.

Anmeld Citér

1. juni 2016

xStinepigen

Kan slet ikke finde den der inde

Anmeld Citér

2. juni 2016

CutieKiwi

Tillad mig at pille historien fra hinanden:
Taget fra morens beskrivelse på caremaker: "Politiet ringede og fortalte de havde fundet sæd i bleen for 3 dage senere at ringe og sige dette nok var en fejl. Sagen blev droppet pga. manglende beviser og man ikke kunne afhøre hende pga. alderen og manglende sprog"
- Det får alle mine alarmklokker til at ringe. Hvad er der at være i tvivl om? Sæd er sgu da i den grad ikke et manglende bevis, og hvis der er fundet det på et barn, vil politiet da på ingen måde lade sagen ligge med forklaringen om "at det er nok en fejl"

"Men så kom min datter hjem i starten af januar og sagde følgende "jeg har ondt i min tissekone fordi *****(biologisk far) har stukket mig med nåle", hun fortæller at nålene er lilla, lyserød og blå, jeg forstår ikke hvad hun prøver at sige og troede måske hun havde fået blærebetændelse"
- Moren forstår ikke helt hvad hun prøver at sige, men hun beskriver alligevel det datteren angiveligt skulle have sagt?

"Da der var juleferie hos politiet blev vi først sendt til CBO til undersøgelse for overgreb efter 14 dage"
- Moderen tager sagen i statsforvaltningen og får at vide at hun skal aflevere datteren til samvær. Hvor længe er det siden at datteren har set sin far når hun undersøges ved CBO? Finder det meget mistænkeligt at politiet har fundet sæd i bleen i den periode hvor datteren har været hos moderen.

Jeg må erklære mig enig: Der er garanteret ikke noget sandt i det der bliver skrevet. Moderen (eller den person der står bag denne indsamling) burde ikke få så meget som en krone.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.