(november) 3. læge us.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. september 2009

Pje

Så har jeg min 3. lægeundersøgelse overstået

Blodtrykket var fint, urinen blank og den lille har stadigvæk hovedet nedad, det har dog ikke sat sig endnu. Men lægen trykket længere nede end jm gjode da jeg var der for en mdr. siden. Men også mærkeligt hvis betterøv ikke skulle havde bevæget sig længere nedad

Jeg har en del væske - hele kroppen kløe vildt meget - samt en sovende fornemmelse i venstre arm og ben, dog ikke hele tiden. Kune hvis jeg sidder eller ligge i nogle bestemte stillinger.
Lægen tjekket mit blodprocent og det var lige lavt nok, så skal til at tage 2 jern tabletter de næste 14 dage også op til ham igen og tjekkes.
Dejlig at der bliver fulgt op på det

Kh Pia 35 + 0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

tumle81

Det lyder da bare rigtig dejligt Pia.

Godt baby er på vej den rigtige vej ;-)

ØV med al den væske i kroppen, det er næsten ikke til at holde ud. Mit det svinger ret meget, men generelt er det mindre end det var sidste gang, så det synes jeg jo er fint ;-)

Godt de holder øje med din blodprocent, det tror jeg faktisk slet ikke jeg har fået tjekket denne gang. Føler mig dog ikke mere træt end ellers når man er højgravid med bækkenløsning og 2 små børn *s*

Knus Kathrina 35+6

Anmeld

29. september 2009

Pje

Ja det var rigtig dejligt at alt næsten var som det skulle være  Så nu håber jeg de ekstra jern tabletter kan hjælpe min blodprocent op. Synes endelig ikke jeg har været mere træt end jeg ellers plejer, men ved heller ikke hvor længe min blodprocent har været lidt for lav.

Vedr. væsken så svinger det også end del, men vågner altid med væske i benene. Kan næsten ikke se mine ankler, så tror væsken er fra moderat til meget  Er glad for at jeg ikke er højgravid når det er sommer. Så tror jeg det ville være værre med væsken.

Knus Pia 35 + 1

Anmeld

29. september 2009

tumle81

Jeg var højgravid om sommeren sidste gang! Fødte den 13. juli, så er også glad for at at denne gang ikke har været rigtig slemt om sommeren og at temperaturen allerede er på vej til et mere acceptabelt niveau :-)

Kan slet ikke forstå der er så kort tid til nu, synes hele tiden jeg siger det men tiden går bare så ufattelig hurtigt!

Knus Kathrina 36+0

Anmeld

30. september 2009

Pje

ja dejligt at det ikke er voldsom varmt, men alligevel dejligt at efteråret ikke for alvor er begyndt.

Nej det er ikke til at forstå - tiden går bare så hurtigt.

Knus Pia 35 + 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.