Tænder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
3 svar
3 synes godt om
31. maj 2016

Vivienne

Hej piger 

Min søn mangler stadig at få et par tænder og de er ved at komme ud nu. Han har haft feber og meget meget ondt de sidste 3 dage. Han sige Av Av og peger mod munden, kan ikke rigtigt ryge rugbrød og er generelt meget ked af det. 

Igår aftes fik han Panodil junior for at kunne sove lidt. Men jeg har ikke lyst til at proppe ham med Panodil hele dagen lang. 

Har I forslag til hvad jeg ellers kan give ham?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2016

Berta

Jeg tror kolde fødevarer lindrer lidt. Kold A38/yogurt - kold melon mv. Det kan selvfølgelig ikke udelukkende leve af. Afkølet havregrød. Kolde kogte kartofler. Måske en agurk til at sutte på. 

Og is ��

Derudover så synes jeg ikke der er noget i vejen for at give Panodil når han giver udtryk for at det gør ondt. Og især hvis han ikke får sin søvn pga smerter. Jeg tager også smertestillende hvis jeg har ondt et sted - så der får mit barn også hvis han har ondt. Panodil i rette dosis brugt ved behov tror jeg ikke på har nogen skadelig virkning. 

Jeg håber han hurtigt er ovenpå igen. 

Berta 

Anmeld Citér

31. maj 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Berta skriver:

Jeg tror kolde fødevarer lindrer lidt. Kold A38/yogurt - kold melon mv. Det kan selvfølgelig ikke udelukkende leve af. Afkølet havregrød. Kolde kogte kartofler. Måske en agurk til at sutte på. 

Og is ��

Derudover så synes jeg ikke der er noget i vejen for at give Panodil når han giver udtryk for at det gør ondt. Og især hvis han ikke får sin søvn pga smerter. Jeg tager også smertestillende hvis jeg har ondt et sted - så der får mit barn også hvis han har ondt. Panodil i rette dosis brugt ved behov tror jeg ikke på har nogen skadelig virkning. 

Berta 

Helt enig. 

Vores har også fået panodil når den har været helt gal med tænderne. 

Jeg kan personligt heller ikke selv holde ud af at have ondt, så det skal mit barn heller ikke, når jeg kan afhjælpe det.

Anmeld Citér

31. maj 2016

Mortilah

Berta skriver:

Og is ��

Berta 

Jeg er også helt enig med de to ovenstående. Jeg kan ikke se noget som helst galt i at lindre med Panodil i den slags tilfælde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.