Vægttab mv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
5 svar
1 synes godt om
31. maj 2016

Anonym trådstarter

Åhhh jeg har tabt godt 13 kg på 10 uger, med stor hjælp fra madlog...har kun lagt maden om, ikke ændret på motionen endnu.

Jeg fik en noget træls besked i går, og straks røg jeg tilbage i mit gamle mønstre,  jeg havde brug for trøst og gik fir første gang i de 10 uger amok i slik. Spiste nok ca 400 gr slik. Ja vildt...Men det gjore jeg altså!

I dag har jeg det super elendigt med det! Er så bange for om jeg har ødelagt mit stabile vægttab og ikke mindst bange for om jeg kan se det på vægten i morgen,hvor jeg har veje dag!?

Hvad tror i...er det forfra, for at skabe det stabile vægttab igen og kan det ses på vægten i morgen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Jeg tænker at du er nødt til at se fremad. 

Flot, med dit vægttab! Men livet går nu engang både op og ned. Denne gang røg du i dit gamle mønster - det har du så gjort op med nu, og næste gang du rammer et bump håndterer du det måske anderledes  

Om det kan ses på vægten i morgen, ved jeg ikke. Hvis du har mulighed for at gå/cykle en god tur ville det nok være godt - også for tankerne!  

Held og lykke 

Anmeld Citér

31. maj 2016

B&J

ved du hvad det sker sådan er det bare og du har sikkert ikke taget 1 gram på af det, nu skal du bare se frem af selv om det er svært og fortsætte med at tabe dig 

fordi du kan jo godt det har du jo bevist. Og du er hammer god til det

Anmeld Citér

31. maj 2016

Mortilah

Jeg kender det alt for godt. Men nej du tager näppe på af en gang grovædning af søde sager. Det bliver bestemt heller ikke bedre af at du ærgrer dig. Vær rigtigt stolt af de mange kilo du allerede og så hurtigt har tabt-. Det er jo helt vildt flot! Og ja- næste gang der kommer en dårlig besked- som gør du falder "i" så prøv at spis lidt mindre Så kan det jo også være en sejr. 

Jeg kan så fortælle dig at 400 g slik- den kan jeg godt toppe!(Jeg har også vejet alt mellem 90 og 62)

Anmeld Citér

31. maj 2016

Anonym trådstarter

1000 tak for jeres søde svar. 

Jeg føler bare at jeg lige tog de 13 kg på igen. Føler mig oppustet og dårlig tilpas. Og jeg er så træt af,at jeg gav efter for min lyst!!

Jeg er tilbage på sporet dog, og har spist min sunde morgenmad.  Er kun knap halv vejs i forløbet og mangler forsat 15-18 kg endnu. 

Og et snart klar til at supplere med lidt motion. 

Men jeg taget godt fat i den her følelse... Gemmer den, og tager den frem,næste gang jeg skulle få lyst til at voldæde usunde ting!! 

Forøvrigt..lige præcis sukker og sødt er min store svaghed.. Kan man evt tage noget der nedsætter den trang?

Anmeld Citér

31. maj 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

Åhhh jeg har tabt godt 13 kg på 10 uger, med stor hjælp fra madlog...har kun lagt maden om, ikke ændret på motionen endnu.

Jeg fik en noget træls besked i går, og straks røg jeg tilbage i mit gamle mønstre,  jeg havde brug for trøst og gik fir første gang i de 10 uger amok i slik. Spiste nok ca 400 gr slik. Ja vildt...Men det gjore jeg altså!

I dag har jeg det super elendigt med det! Er så bange for om jeg har ødelagt mit stabile vægttab og ikke mindst bange for om jeg kan se det på vægten i morgen,hvor jeg har veje dag!?

Hvad tror i...er det forfra, for at skabe det stabile vægttab igen og kan det ses på vægten i morgen? 

Alle falder i engang imellem og det skal der være plads til. Ta en fag SF gangen og husk at du kan altid starte på en frisk dagen efter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.