Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
Anonym skriver:
Hej med jer.
Nogle der vil fortælle om deres forløb ved bortoperation af udvendige hæmorider? Hvor længe havde du smerter efterfølgende? Hvor længe var du sygemeldt. Hjalp det med operationen? Hvornår kunne du gå på toilettet uden smerter? Fortæl fortæl tak.
Jeg fik hæmorider efter min fødsel og de gik ikke væk med piller og creme, så fik en henvisning.
kom på et privat hospital dag igennem vores forsikring. Jeg havde vist både ydre og indvendige hæmorider, de skulle ihvertfald skubbes op efter toilet besøg. Jeg var så i fuld narkose, og jeg havde vanvittig ondt bagefter og fik meget smertestillende medicin... Min søn var 10 uger på det tidspunkt.
Jeg var så uheldig at få en kraftig infektion, så jeg blev indlagt i 4 dage.
Men de kom sku tilbage igen de sataner.... Så jeg fik en ny operation i januar i år, og også denne gang med store smerter som kun stærke smertestillede piller kunne tage, ( det gør så ondt ) men tror der gik en 4-5 dage så var det okay igen og jeg syntes ikke jeg havde problemer overhovedet emd toilet besøg. denne gang virkede det og har ikke haft nogen siden.
Håber det kunne hjælpe dig lidt, ellers må du gerne spørge mere 
Anmeld
Citér