Udv. hæmorider og operation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.918 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej med jer. 

Nogle der vil fortælle om deres forløb ved bortoperation af udvendige hæmorider? Hvor længe havde du smerter efterfølgende? Hvor længe var du sygemeldt. Hjalp det med operationen? Hvornår kunne du gå på toilettet uden smerter? Fortæl fortæl tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2016

Anonym trådstarter

Er der slet ikke nogle der vil dele deres oplevelser? 

Anmeld Citér

31. maj 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg vil gerne, men bliver først senere når jeg lige har tid til at sætte mig ordentlig ned og skrive 

Anmeld Citér

31. maj 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Anonym skriver:

Hej med jer. 

Nogle der vil fortælle om deres forløb ved bortoperation af udvendige hæmorider? Hvor længe havde du smerter efterfølgende? Hvor længe var du sygemeldt. Hjalp det med operationen? Hvornår kunne du gå på toilettet uden smerter? Fortæl fortæl tak. 

Jeg fik hæmorider efter min fødsel og de gik ikke væk med piller og creme, så fik en henvisning. 

kom på et privat hospital dag igennem vores forsikring. Jeg havde vist både ydre og indvendige hæmorider, de skulle ihvertfald skubbes op efter toilet besøg. Jeg var så i fuld narkose, og jeg havde vanvittig ondt bagefter og fik meget smertestillende medicin... Min søn var 10 uger på det tidspunkt. 

Jeg var så uheldig at få en kraftig infektion, så jeg blev indlagt i 4 dage. 

Men de kom sku tilbage igen de sataner.... Så jeg fik en ny operation i januar i år, og også denne gang med store smerter som kun stærke smertestillede piller kunne tage, ( det gør så ondt ) men tror der gik en 4-5 dage så var det okay igen og jeg syntes ikke jeg havde problemer overhovedet emd toilet besøg. denne gang virkede det og har ikke haft nogen siden. 

Håber det kunne hjælpe dig lidt, ellers må du gerne spørge mere 

Anmeld Citér

31. maj 2016

Anonym trådstarter

Inger skriver:

Jeg fik hæmorider efter min fødsel og de gik ikke væk med piller og creme, så fik en henvisning. 

kom på et privat hospital dag igennem vores forsikring. Jeg havde vist både ydre og indvendige hæmorider, de skulle ihvertfald skubbes op efter toilet besøg. Jeg var så i fuld narkose, og jeg havde vanvittig ondt bagefter og fik meget smertestillende medicin... Min søn var 10 uger på det tidspunkt. 

Men de kom sku tilbage igen de sataner.... Så jeg fik en ny operation i januar i år, og også denne gang med store smerter som kun stærke smertestillede piller kunne tage, ( det gør så ondt ) men tror der gik en 4-5 dage så var det okay igen og jeg syntes ikke jeg havde problemer overhovedet emd toilet besøg. denne gang virkede det og har ikke haft nogen siden. 

Tusind tusind tak for svar. 

Var det ikke smertefuldt at gå på wc og lave stort de første mange dage? 

Hvad fik du som smertestillende? Hvornår kunne du arbejde igen? Altså hvor mange sygedage havde du? 

Hvor mange fik du fjernet? 

Hvilket hospital brugte du? 

Tak fordi du gider tage dig tid til at svare. Det er en stor hjælp. 

Anmeld Citér

31. maj 2016

Anonym trådstarter

Inger skriver:

Hvis det gør så ondt hvorfor fik du det så ordnet 2. gang også. Kunne du godt få dig selv til det igen? 

Anmeld Citér

31. maj 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hvad fik du som smertestillende? Hvornår kunne du arbejde igen? Altså hvor mange sygedage havde du? 

Sikke med spørsmål ��, vores svar på flere af dem kan du jo ikke bruge til så meget. Det er jo rigtigt forskelligt hvor ondt folk har, selv om de fleste vist har rigtigt meget ondt ( også mig ). Sygedage kan jo også være forskelligt alt efter hvad fag man er i. Undskyld men det lyder næsten som en eller anden bruger undersøgelse, med de spørgsmål du fyrer af.

Anmeld Citér

31. maj 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Anonym skriver:

Hvis det gør så ondt hvorfor fik du det så ordnet 2. gang også. Kunne du godt få dig selv til det igen? 

Fordi det gør mere ondt når de er der og ville bare have dem væk, 

Anmeld Citér

31. maj 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Anonym skriver:

Kan ikke huske at det gjorde ondt ved toilet besøg, tog dog magnesia og husk de først dage.

Fik noget med hjem fra hospitalet og fik noget ved lægen efterfølgende kan ikke huske hvad men det var noget der gjorde en helt skæv men det virkede.. 

Aner ikke hvor mange, tror der var en 4-5 stykker indvendig 

privat hospital i Charlottenlund 

Anmeld Citér

31. maj 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Inger skriver:

Kan ikke huske at det gjorde ondt ved toilet besøg, tog dog magnesia og husk de først dage.

Fik noget med hjem fra hospitalet og fik noget ved lægen efterfølgende kan ikke huske hvad men det var noget der gjorde en helt skæv men det virkede.. 

Aner ikke hvor mange, tror der var en 4-5 stykker indvendig 

privat hospital i Charlottenlund 

Var på barsel så ingen sygedage som sådan, men var ikke meget værd i 4-5 dage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.