Mangel på motivation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
7 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. maj 2016

Anonym trådstarter

Jeg er ked af mit udseende, men alligevel er min mangel på motivation så stor, at jeg endnu ikke er påbegyndt en livsstilforandring.

Jeg er tidligere madafhænging, så min mentalitet er alt eller intet i forhold til usund mad. Desværre vinder "alt" hver gang.

Hvordan gik I i gang? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2016

Anonym

Jeg tabte 34 kg efter barn nr 2. Fandentog bare ved mig

jeg nægtede at bruge mit liv på at føle mig tyk og utilpas. Ville se hvor smuk jeg kunne blive som tynd! Har altid været tyk, også som teenager. 

Kom ned på 62 kg, 175 cm høj= meget slank. For slank faktisk. Omkring 65 kg er min idealvægt, så mangler 10 - 12 kg nu efter 3. Barn. 

Har haft svært ved at komme i gang, mest med maden, for motion får jeg... Min rygrad er ikke helt i top 

men nu skal det være  man får det så meget bedre ved at fylde sorg med go mad og motion 

Held og lykke til dig! Du kan godt  find noget motivation- nogle personer du kan følge på fx Instagram- synes det virker 

Anmeld Citér

30. maj 2016

Anonym

Ikke sorg- sig

Anmeld Citér

3. juni 2016

LeneKE

Anonym skriver:

Jeg er ked af mit udseende, men alligevel er min mangel på motivation så stor, at jeg endnu ikke er påbegyndt en livsstilforandring.

Jeg er tidligere madafhænging, så min mentalitet er alt eller intet i forhold til usund mad. Desværre vinder "alt" hver gang.

Hvordan gik I i gang? 

Jeg har også altid haft virkelig svært ved at sparke mig selv hårdt i rumpetten og komme igang... Men pludselig stod der 140 kg på vægten!! Begyndte at tælle kalorier og motionere og nu er par år senere står der 92 kg! Her kan du se forskellen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. juni 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har virkelig svært ved at holde motivationen, særligt når det gælder motion! Jeg er begyndt at tælle kalorier og det fungerer rigtig godt! Når først jeg starter dagen med et top lækkert måltid er det lidt nemmere at holde den sunde linje hele dagen. 

Anmeld Citér

3. juni 2016

sne190810

Ha nogle billeder af dig selv hængende på køleskabet .. Nogle billeder, som viser hvordan du virkelig ser ud og i helkrops figur. 

Så kan du blive mindet om hver gang du er ved at falde i, hvorfor det er, du gerne vil ændre livsstil .. :-)

Anmeld Citér

3. juni 2016

anna111

Profilbillede for anna111
MummiT skriver:

Jeg har virkelig svært ved at holde motivationen, særligt når det gælder motion! Jeg er begyndt at tælle kalorier og det fungerer rigtig godt! Når først jeg starter dagen med et top lækkert måltid er det lidt nemmere at holde den sunde linje hele dagen. 

Hvad spiser du som top lækker morgenmad ? 

Anmeld Citér

3. juni 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Hvad spiser du som top lækker morgenmad ? 

Chiagrød med forskellig smag. I dag har jeg fået choko/jordbær i lag. Jeg gør en del ud af at det skal se godt ud, og lægger et billede op på instagram. Det giver mig lidt mere motivation fordi det er lidt sjovt at se hvor mange likes jeg kan få 

Billedet er fra i morges.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.