Nub teori ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.233 visninger
10 svar
3 synes godt om
30. maj 2016

Mn101186

Hejsa 

jeg har idag været til NF �� YAY.. Jeg har prøvet at læse om nub teorien og har prøvet at kringle vores billede - af ren nysgerrighed �� 

Dog synes jeg det er svært - men er der nogen herinde som har prøvet dette og kan hjælpe ����

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2016

Sandratoft

Profilbillede for Sandratoft
Alma 26/6-14 Laura 8/6-18
Mn101186 skriver:

Hejsa 

jeg har idag været til NF �� YAY.. Jeg har prøvet at læse om nub teorien og har prøvet at kringle vores billede - af ren nysgerrighed �� 

Dog synes jeg det er svært - men er der nogen herinde som har prøvet dette og kan hjælpe ����

Det ligner en lille dreng

Anmeld Citér

30. maj 2016

Mn101186

Sandratoft skriver:

Det ligner en lille dreng

Pga den streg som peger op ad? Eller tænker du noget andet ���� 

prøver at kringle den teori nemlig 

Anmeld Citér

31. maj 2016

Maalene

Mn101186 skriver:

Hejsa 

Da jeg fik en NF for omkring 5 år siden, der fik jeg at vide, at det højest sandsynligt var en pige - hvilket var rigtigt  Her kiggede hun også på "tappens" hældning - men ud fra hvad jeg kan læse, skal babyen ligge helt rigtigt før man kan se det, og synes desværre ikke jeg kan se "tappen" på det billede du har lagt op... Du har ikke andre billeder? 

Anmeld Citér

31. maj 2016

Maalene

Mn101186 skriver:

Her kan du se mit billede fra NF 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

31. maj 2016

Sandratoft

Profilbillede for Sandratoft
Alma 26/6-14 Laura 8/6-18
Mn101186 skriver:

Ja præcis. Kigger på stregen, og så sammenligner den med rygradden. Der peger den opad i forhold til  

Anmeld Citér

31. maj 2016

Mn101186

Maalene skriver:

Da jeg fik en NF for omkring 5 år siden, der fik jeg at vide, at det højest sandsynligt var en pige - hvilket var rigtigt  Her kiggede hun også på "tappens" hældning - men ud fra hvad jeg kan læse, skal babyen ligge helt rigtigt før man kan se det, og synes desværre ikke jeg kan se "tappen" på det billede du har lagt op... Du har ikke andre billeder? 

Årh har godt prøvet og kigge efter "tappen" �� Men nej har desværre kun dette ene billede. Skal dog til scanning igen om 3 uger for at se kønnet 

Anmeld Citér

31. maj 2016

Mn101186

Maalene skriver:

Her kan du se mit billede fra NF 

Er det fordi den er lige at det er en pige?? Fordi vores streg går op ad

Anmeld Citér

31. maj 2016

Mn101186

Sandratoft skriver:

Ja præcis. Kigger på stregen, og så sammenligner den med rygradden. Der peger den opad i forhold til  

Det var også det jeg tænkte �� Men kunne ikke se nogen tap ����

Anmeld Citér

31. maj 2016

Maalene

Mn101186 skriver:

Er det fordi den er lige at det er en pige?? Fordi vores streg går op ad

Ja, det er noget med hældningen ift. rygsøjlen - hvis "tappen" er parallel med rygsøjlen er det en pige, og hvis den peger opad ift. rygsøjlen, så er det en dreng (ifølge teorien) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.