Samlekampagne i bilka

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
7 svar
3 synes godt om
30. maj 2016

Maise86

var tilfældigvis i Bilka den anden dag og fik så en af deres små potter fra deres samlekampagne med. Så først hvad det var da jeg kom hjem og jeg er helt vild med konceptet!!  

mit problem er bare, at vi bor ret langt væk fra Bilka og handler der derfor yderst sjældent, så ville høre om nogen ved om man kan købe de små Potter i stedet for at samle dem eller om man kan købe noget lignende andre steder? 

De bedste hilsner 

Mai

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2016

loop

Maise86 skriver:

var tilfældigvis i Bilka den anden dag og fik så en af deres små potter fra deres samlekampagne med. Så først hvad det var da jeg kom hjem og jeg er helt vild med konceptet!!  

mit problem er bare, at vi bor ret langt væk fra Bilka og handler der derfor yderst sjældent, så ville høre om nogen ved om man kan købe de små Potter i stedet for at samle dem eller om man kan købe noget lignende andre steder? 

De bedste hilsner 

Mai

Du kan købe potterne i supermarkeder og havecentre sammen med jord og de frø du ønsker.

Anmeld Citér

30. maj 2016

loop

Maise86 skriver:

De bedste hilsner 

Mai

De hedder Jiffy potter

Anmeld Citér

30. maj 2016

Maise86

loop skriver:

Du kan købe potterne i supermarkeder og havecentre sammen med jord og de frø du ønsker.

Tak for dit svar  Har slet ikke set dem i de supermarkeder vi handler - vi handler primært i super Brugsen. Ved du hvilke supermarkeder, der forhandler?

Anmeld Citér

30. maj 2016

ninibadini

De har også den kampagne i Føtex, måske det er tættere på?

Anmeld Citér

30. maj 2016

Maise86

ninibadini skriver:

De har også den kampagne i Føtex, måske det er tættere på?

Det er desværre lige så langt væk som Bilka - men tak for tippet

Anmeld Citér

30. maj 2016

loop

Maise86 skriver:

Tak for dit svar  Har slet ikke set dem i de supermarkeder vi handler - vi handler primært i super Brugsen. Ved du hvilke supermarkeder, der forhandler?

Jeg har set dem bl.a i Brugsen. Der stod de sammen med urtepotter, gødning, havehandsker, indendørsplanter osv

Anmeld Citér

30. maj 2016

Benjamins'mor

Maise86 skriver:

Jeg købte nogen med chili i netto. 

Om de også føre andre ved jeg ikke. 

Ellers er der en Facebook gruppe - minkøkkenhave fra Bilka/Føtex mener jeg den hedder. Der bortgiver de tit mod kun betaling af Porto når de selv er færdige med at samle. 

Vi modtog nogen gratis i dag, så vi har 8 nu, det er også yderst sjælendt vi handler k Bilka og Føtex. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.