Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej derude
Har siddet og tegnet lidt her til aften. Har længe godt og vendt og drejet nogle ideer til et motiv som jeg vil male på et lærrede som skal hænge ved min datters pusleplads.
Jeg har tegnet og farvelagt to skitser men kan ikke bestemme mig for hvilket der er bedst.
Hvad synes i?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Enirt skriver: Hej derude Har siddet og tegnet lidt her til aften. Har længe godt og vendt og drejet nogle ideer til et motiv som jeg vil male på et lærrede som skal hænge ved min datters pusleplads. Jeg har tegnet og farvelagt to skitser men kan ikke bestemme mig for hvilket der er bedst. Hvad synes i?
Jeg kan bedst lide billede 1, syntes det er rigtig sødt
Grunden er at jeg syntes blomsten ligner en solopgang
Synes det første er bedst, da det er mest harmonisk. Det andet er lidt uroligt at se på.
I øvrigt rigtig sødt motiv
ninibadini skriver: Synes det første er bedst, da det er mest harmonisk. Det andet er lidt uroligt at se på. I øvrigt rigtig sødt motiv
Mange tak
Jeg kan bedst lide det med solsikken i venstre hjørne. Jeg tror du har byttet rundt på hvilket billede der er 1 og 2 i forhold til beskrivelsen. Det kan skævvride afstemningen lidt.. Men fine motiver
Bak skriver: Jeg kan bedst lide det med solsikken i venstre hjørne. Jeg tror du har byttet rundt på hvilket billede der er 1 og 2 i forhold til beskrivelsen. Det kan skævvride afstemningen lidt.. Men fine motiver
Hov ja, du har ret. Jeg mener at det med blomsten i bunden er bedst
Beskrivelsen ved afstemningen passer, men den rækkefølge som billeder er vist er byttet rundt. Da jeg oprettede opslaget, var de vist i den samme rækkefølge som numrene i afstemningen. Men da det var slået op, blev de byttet om.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128