Ulykkelig dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
3 svar
1 synes godt om
29. maj 2016

Tutter92

Sagen er den at min dreng på 1,5 år er begyndt at blive MEGET ked af det når han får taget bleen af.

Der er ikke noget når det er på puslebordet og han skal have skiftet ble.

Men idag da han skulle i bad tog jeg self bleen af ham og så skulle han gå med mig ud på badeværelset, og der så jeg at han kiggede ned på sin tissemand og gav et stort hyl fra sig. Da vi kom ud på badeværelset klamrede han sig til mig, og så pegede han hen mod hans badekar ( han plejer at elske at komme i bad ) og da jeg satte ham op i det, kiggede han ned på tissemanden og hylede igen. Så jeg måtte droppe det bad.

Så satte vi os ind i min seng og så noget disney junior, og efter noget tid hvor han havde leget og pjattet prøvede jeg at tage bleen af ham igen ( for at være sikker på at det var det der gjorde ham ked ) og straks hylede han igen og klamrede sig til mig.

Andre der har oplevet deres børn blive kede af det når de får taget bleen af, og hvad gjorde I ?

( Havde glædet mig til at det blev varmt så han kunne rende rundt uden ble og få noget luft til numsen, men self ikke hvis det gør ham ked af det )

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2016

GrønStjerne

Jeg synes det lyder som om han har ondt. Altså at han er bange for at der bliver rørt ved den eller den skal i vand fordi den er øm.

Jeg ville nok ringe til min læge, og høre ad. Måske få taget en tisseprøve..

Anmeld Citér

29. maj 2016

Michella2

Kan han have ondt i sin tissemand?

min dreng blev en dag også meget ked af det og pegede ned på tissemanden. Jeg tænkte ikke så meget over at han faktisk pegede fordi han havde ondt, før jeg fik ham op af badet og fik set at den var lidt større end normalt, hvorefter jeg gav den er meget lille klem og så væltede det ud med betændelse..

jeg ringede til vagtlægen og fik af vide at han havde forhudsindsnæring, og der nu var gået betændelse i, så det var vigtigt at den blev vasket ordentligt 1 gang dagligt med lunkent vand. Hans tissemand var dog ikke særlig rød eller noget, kun lidt hævet grundet betændelsen, og det var allerede væk efter 1 dag igen.

men det kunne sagtens være derfor din søn er ked af det..

Anmeld Citér

29. maj 2016

Tutter92

Tak for svar.

Umiddelbart virker det ikke som om han har ondt. Lige så snart han får bleen på bliver han glad igen og griner som han plejer. Hans tissemand ser heller ikke anderledes ud. Det er som om han først bliver ked af det når han ser tissemanden.

Så jeg ved ikke om han synes det er ubehageligt ikke at have ble på.

Men han skal alligevel til lægen på onsdag, så må jeg lige høre hende ad.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.