Reparere bøjle-bh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.545 visninger
5 svar
1 synes godt om
29. maj 2016

MysteriousAngel

På trods af at jeg køber dyre bher, vasker dem i skånepose, de ikke bliver tørretumblet og de max får 40 grader.. er der nu 2 af mine bher hvor bøjlen popper ud i den ene side. Er der nogen der ved hvordan de kan repareres? Mine bher koster i omegnen af 6-800 pr stk da jeg skal bruge en 70h og den str er ikke billige.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2016

Sørens

MysteriousAngel skriver:

På trods af at jeg køber dyre bher, vasker dem i skånepose, de ikke bliver tørretumblet og de max får 40 grader.. er der nu 2 af mine bher hvor bøjlen popper ud i den ene side. Er der nogen der ved hvordan de kan repareres? Mine bher koster i omegnen af 6-800 pr stk da jeg skal bruge en 70h og den str er ikke billige.. 

altså...jeg syer bare mine. Jeg syer med noget stærk tråd og på den måde forstærker jeg det lille punkt hvor bøjlen trykker konstant. Jeg er faktisk begyndt på at sy inden bøjlen popper ud!��

Anmeld Citér

29. maj 2016

GrønStjerne

Jeg har også syet mine der i kanten, når det er en dyr en som fx primadonna. Og så er jeg begyndt at købe nogle på nettet der ligger i 30 pund stykket (bruger selv HH), så er det ikke så bittert når de en gang i mellem går i stykker.

Anmeld Citér

29. maj 2016

MysteriousAngel

GrønStjerne skriver:

Jeg har også syet mine der i kanten, når det er en dyr en som fx primadonna. Og så er jeg begyndt at købe nogle på nettet der ligger i 30 pund stykket (bruger selv HH), så er det ikke så bittert når de en gang i mellem går i stykker.

Hvorfra køber du dem?

Anmeld Citér

29. maj 2016

GrønStjerne

MysteriousAngel skriver:

Hvorfra køber du dem?

Det mærke det hedder Panache, og køber det på bravissimo.co.uk

Anmeld Citér

29. maj 2016

serinasmor

Jeg plejer også  at sy mine lige i punktet hvor de er gået i stykker med stærk tråd... 

Føtex har forresten fået bh'er i store størrelser .. I hvert fald i g skål (70) mener jeg gav 150 kr hvilket jo er mega billigt i den størrelse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.