Sko til nybegynder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
9 svar
2 synes godt om
28. maj 2016

AogA

Hej med jer

Min dreng er 13 måneder og har gået i cirka en måned nu. Indtil videre har det været i bare tæer ude i haven, men jeg tror, at han gerne snart vil kunne komme op og gå lidt ved siden af barnevognen. Så vi skal have nogle sko  Hvad bruger i andre til jeres poder som lige har lært at gå? Altså på denne årstid ville i så bare bruge almindelige sandaler?

Har et par gamle fra min store dreng der næsten passer ham, men hvordan er det nu lige med at genbruge sko? De er fra Bundgaard så de er i fin kvalitet og er ikke brugt så meget  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg ville købe et par gode støttende lukkede sko da det hjælper dem meget den første tid. 

Vi købte  Bundgaard sko til min datter i ønskebørn og syntes de var rigtig gode 

Anmeld Citér

28. maj 2016

Vik

Vores dreng er 12 mdr og bruger Ecco Biom sko, De er utrolig lette og flexi, så er nemme at gå i. Min dreng har en smal fod og de eneste sandaler der passede perfekt er Bisgaard og de er også utrolig lækre 

Anmeld Citér

28. maj 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
AogA skriver:

Hej med jer

Min dreng er 13 måneder og har gået i cirka en måned nu. Indtil videre har det været i bare tæer ude i haven, men jeg tror, at han gerne snart vil kunne komme op og gå lidt ved siden af barnevognen. Så vi skal have nogle sko  Hvad bruger i andre til jeres poder som lige har lært at gå? Altså på denne årstid ville i så bare bruge almindelige sandaler?

Har et par gamle fra min store dreng der næsten passer ham, men hvordan er det nu lige med at genbruge sko? De er fra Bundgaard så de er i fin kvalitet og er ikke brugt så meget  

Jeg vil engang råd hos en sko butik.

Hvis barnet lærer at gå over sommeren er en alm sko bedre end en sandal. Da de altid kan have bare tæer .

Jeg har ikke noget bestemt mærke jeg bruger. Min ældste passer bedst Ecco og vores mellemste passer bedst Bundgaard hvad søster skal bruge ved vi ikke endnu da hun ikke kan gå selv endnu. Men kommer nok snart og så tager vi i skoringen og prøver forskellige sko.

Anmeld Citér

28. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter bruger skofus, og har gjort det siden hun begyndte at gå sidste sommer. De sidder bedst på hendes brede fødder. 

Men gå ind i skoforretning (Eller flere) og få noget vejledning, og prøv nogle forskellige sko

Anmeld Citér

28. maj 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Her passer Angulus bedst.

Jeg stemmer i med koret af nye lukkede sko (evt prewalkers). Og tag i en ordentlig skoforretning, hvor de kan vejlede efter din søns fod og behov.. Hvis de gamle sko virkelig ikke er særlig brugte kan du evt tage dem med i forretningen og spørge hvordan de synes de passer hans fod.

Anmeld Citér

28. maj 2016

(august)

Prewalkers er en fantastisk opfindelse. Gå ind i en skoforretning og få hjælp. 

Vi er generelt mest til Superfit og Ecco, da det er dem som har passet bedst til alle tre. 

Anmeld Citér

3. september 2019

Baby_Mor

Hmmm. Altså jeg har selv været meget i tvilv omkring hvilke sko min pige skal have nu hvor hun har lært at gå. Jeg blev godt nok anbefalet af min veninde til at prøve både sko fra Petit Nord samt sko fra Pom Pom. Vi har været glade for begge to faktisk. De er begge to mega behagelige, og så er de lavet af rigtig godt kvalitet. 

Anmeld Citér

3. september 2019

Pb18

Baby_Mor skriver:

Hmmm. Altså jeg har selv været meget i tvilv omkring hvilke sko min pige skal have nu hvor hun har lært at gå. Jeg blev godt nok anbefalet af min veninde til at prøve både sko fra Petit Nord samt sko fra Pom Pom. Vi har været glade for begge to faktisk. De er begge to mega behagelige, og så er de lavet af rigtig godt kvalitet. 

Jeg tror at der er fundet sko her 3 år efter 

Anmeld Citér

3. september 2019

HBV

Pb18 skriver:

Jeg tror at der er fundet sko her 3 år efter 

Vedkommende er blevet medlem af siden i dag, har kun lavet ét indlæg og linker til nogle sko... Jeg tror sørme bare, at det er lidt reklame 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.