Hvor finder I ventetøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.048 visninger
7 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. maj 2016

SeptemberBarn

Hvor køber I jeres ventetøj?? Jeg er nu i uge 24 og er ved at blive for stor til mit almindelige tøj. Jeg kan rigtig godt lide Mamalicious og har bestilt lidt på nettet, men jeg ved aldrig hvad str jeg skal bestille. Er der ikke steder hvor man kan prøve tøjet, altså i en butik? Bor i Middelfart. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2016

Sandratoft

SeptemberBarn skriver:

Hvor køber I jeres ventetøj?? Jeg er nu i uge 24 og er ved at blive for stor til mit almindelige tøj. Jeg kan rigtig godt lide Mamalicious og har bestilt lidt på nettet, men jeg ved aldrig hvad str jeg skal bestille. Er der ikke steder hvor man kan prøve tøjet, altså i en butik? Bor i Middelfart. 

Har du måske en name it butik i nærheden, de har nogengange også tøj fra mamalicious

Anmeld Citér

27. maj 2016

MRS.Thomsen

Jeg leder også med lys og lygte efter noget pænt ventetøj og ammevenlige toppe til efter fødselen. Synes virkelig at det er et ærgerligt udvalg man finder. Som om udvalget ikke rigtig følger den almindelige mode

Jeg har fundet et par fine bukser og shorts i h&m og jeg har købt almindelige lange kjoler hos nelly.com. De kan godt give sig på maven 

jeg var ret skuffet over kvaliteten hos asos. 

Jeg håber der kommer nogle gode forslag i denne tråd, da jeg er i samme båd 

Anmeld Citér

27. maj 2016

nielsen80

Jeg har fundet et par fine ting på denne side  http://www.seraphine.com

Har ikke fået det endnu, så kan ikke udtale mig om kvaliteten. 

Er ikke så langt endnu, at ventetøj er en nødvendighed - gode jeans/leggins og løse toppe kommer man langt med. Men er enig i, at det kan være svært at finde noget godt. 

Anmeld Citér

27. maj 2016

Mullesmith

Jeg har godt nok været glad for hm, synes nu de har meget fint tøj også til amning, brugte meget deres ammetoppe og så en cardigan udover. 

Anmeld Citér

27. maj 2016

ønskebørn74

SeptemberBarn skriver:

Jeg har 3 store kasser til salg det meste nyt. Bor tæt på dig og kører næsten dagligt forbi. Kigger gerne forbi så du kan se det. 

Anmeld Citér

28. maj 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg købte mit i HogM  og i babysam 

Anmeld Citér

28. maj 2016

Maalene

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.