Mærkelig mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg er lidt nygerrig/ forvirret. 

Jeg har altid haft reglmæssig mens dag 30 kommer den og jeg bløder kraftigt i de første 3 dage og så stilner det af så det slutter på 5 dagen. Men de sidste 2 cykluser har min mens været anderledes. Den kommer stadig relgmæssig på dag 30, men jeg bløder nu kun 3 dage og slet ikke så kraftigt som jeg plejer. 4 dage blødte jeg sidste cyklus og denne 3 dage. Kan en mens virkelig ændre sig sådan? Jeg er 25 år og min mens har altid været kraftig og relgmæssig siden dag 1. Hvordan kan det være det ændre sig?

Andre som der har prøvet dette?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2016

123.

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg er lidt nygerrig/ forvirret. 

Jeg har altid haft reglmæssig mens dag 30 kommer den og jeg bløder kraftigt i de første 3 dage og så stilner det af så det slutter på 5 dagen. Men de sidste 2 cykluser har min mens været anderledes. Den kommer stadig relgmæssig på dag 30, men jeg bløder nu kun 3 dage og slet ikke så kraftigt som jeg plejer. 4 dage blødte jeg sidste cyklus og denne 3 dage. Kan en mens virkelig ændre sig sådan? Jeg er 25 år og min mens har altid været kraftig og relgmæssig siden dag 1. Hvordan kan det være det ændre sig?

Andre som der har prøvet dette?  

min mens ændre sig konstant.. Da jeg var på p-piller var det en uge jeg blødte. Nu i behandling er det kun mellem 3-5 dage.. Hvor det enten start som pletblod, eller bare styrter ud fra dag et af

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.