kan det bruges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.496 visninger
12 svar
5 synes godt om
26. maj 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

min familie og jeg er inviteret til bryllup i næste måned, og jeg er derfor ved at finde ud af hvad jeg skal have på.

Jeg hælder mest til min lange røde kjole, men den er kun med spagettistropper, så jeg vil gerne have noget ud over - både for at tage lidt af evt. vind, men også for at gemme BH stropperne og mine mormorarme væk.

Jeg har så fundet en puncho/tørklæde, men nu er jeg blevet i tvivl om den overhovedet passer til et bryllup.

EDIT: Bruden siger at der ikke er nogen dresscode, men at man bare skal komme i 'halvfint tøj'.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2016

Berta

Jeg synes den poncho er for stor til den flotte kjole. Og især midt i juni måned. 

Din kjole forsvinder næsten under den og det er synd. 

Jeg synes du skal finde en mindre jakke / strikket bolero el lign. 

Nu bad du om en mening og det var så min - håber det er ok. 

Berta

Anmeld Citér

26. maj 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg synes, den er alt for "tung" og voldsom til en sommerfest og -kjole. Et sjal i let og luftigt stof eller en kort bolero vil passe bedre. 

Anmeld Citér

26. maj 2016

Flødebollen

Ms.Sunshine skriver:

min familie og jeg er inviteret til bryllup i næste måned, og jeg er derfor ved at finde ud af hvad jeg skal have på.

Jeg hælder mest til min lange røde kjole, men den er kun med spagettistropper, så jeg vil gerne have noget ud over - både for at tage lidt af evt. vind, men også for at gemme BH stropperne og mine mormorarme væk.

Jeg har så fundet en puncho/tørklæde, men nu er jeg blevet i tvivl om den overhovedet passer til et bryllup.

EDIT: Bruden siger at der ikke er nogen dresscode, men at man bare skal komme i 'halvfint tøj'.

Jeg ville finde en sort habitjakke

Anmeld Citér

26. maj 2016

MM00

Ms.Sunshine skriver:

Kjolen er rigtig flot  Jeg ville vælge en sort blazer eller cardigan 

Anmeld Citér

26. maj 2016

EnGodMor

Syntes det er for tungt, den tager alt udseendet fra din smukke kjole. 

Jeg havde valgt at strikkee et let hvidt sjal. 

Anmeld Citér

26. maj 2016

Rauw

Rigtig flot kjole og den sidder så fint omkring brystet, synes det ville være synd at skjule det med den der, find en fin cardigan, eller bolero, evt i h&m de har mange fine og så er de billige. 

Anmeld Citér

26. maj 2016

Soonmom

Jeg ville vælge en kort sort cardigan uden ærmer - eller ingen ting.
Ville under ingen omstændigheder tager den sorte >>ting<< på.

Anmeld Citér

27. maj 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg elsker disse boleroer - har dem i flere farver, og de bliver brugt meget. De dækker mormorarmene og er lette og lækre og billige. Fås hos mamelukken.dk. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. maj 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Rauw skriver:

Rigtig flot kjole og den sidder så fint omkring brystet, synes det ville være synd at skjule det med den der, find en fin cardigan, eller bolero, evt i h&m de har mange fine og så er de billige. 

Billedet af kjolen er to år gammelt, og jeg har tabt mig siden, så nu sidder den ikke helt lige så pænt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.