Planlagt kejsersnit - tidspunkt på dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.361 visninger
7 svar
2 synes godt om
26. maj 2016

Grna

hej skønne mødre. Jeg skal have planlagt kejsersnit i næste måned. Jeg har fået datoen, men får jeg ikke også et tidspunkt, eller får jeg først det dagen før kejsersnittet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2016

CutieKiwi

Typisk ringer man aftenen før kejsersnittet og får tidspunktet 

Anmeld Citér

26. maj 2016

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Grna skriver:

hej skønne mødre. Jeg skal have planlagt kejsersnit i næste måned. Jeg har fået datoen, men får jeg ikke også et tidspunkt, eller får jeg først det dagen før kejsersnittet? 

Hej ved ikke om det er forskelligt fra sygehus til sygehus. Men vi skulle ringe ind sagen før og få tidspunktet. 

Det kan så ændre sig hvis der kommer akutte. 

Det afhænger nemlig af hvor mange ks der kommer

Anmeld Citér

26. maj 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Vi skulle også ringe ind dagen før.. Tænker du får mere at vide til det info møde du nok skal til inden dit ks

Anmeld Citér

26. maj 2016

Kattha

Kan jo være det er forskelligt fra sygehus til sygehus, men vi blev inviteret til samtale dagen før, for at snakke om bedøvelse, og få et ca. tidspunkt for selve kejsersnittet.

Anmeld Citér

26. maj 2016

pernille.23

Men den store var der info møde om mandagen,( Hillerød lavede planlagt kejsersnit tirsdag og torsdag) og vi fik tiden der. Men den lille nåede vi ikk så langt.

Anmeld Citér

26. maj 2016

lillespir26

Grna skriver:

Begge gange fik jeg tidspunktet til for samtalen en uge før 

1 gang var vi på hospitalet kl 8 født 11:57

2 gang var vi der 9:30 født 12:40

Anmeld Citér

26. maj 2016

Kløver

Grna skriver:

Oftest får du tidspunkt at møde op, først på dagen, fortæller de hvad nr man er i rækken,da det kan trække ud. Det kan dog ændres.  Jeg har selv skullet møde op kl 7.45 og 8.45

mit 1 ks var akut 

2 gang var jeg indlagt og ks blev fremrykket. Skulle ha været nr 1, men blev nr 2 og der kom noget akut imellem, det tog dem over 1 time at lægge min spinalblokade så derfor blev hun først født kl 13.01 

3 gang fremrykket ks, mødte vi ind kl 7.45 og var nr 1 på listen pga problemerne med spinalen, det gik så nemt og sad der i 1 forsøg, så på under 1/2 time var han født, kl 8.32

4 gang fik vi forkert tid pga ferie. Blev bedt om at møde kl 8.45 men skulle være mødt 7.45 så de var gået igang med noget andet, kortvarigt, vi måtte vente på. Var igen nr 1 til ks pga spinalen fra 2 gang. Tog ikke så længe i ventetid og fødte vores søn kl 9.46  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.