Fremskynde mens m. P-piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. maj 2016

Anonym trådstarter

Sikkert et super dumt spørgsmål!

jeg har ikke haft min periode siden januar, så tænkte om jeg kunne starte på p-piller igen bare for en månedes tid, og evt starte en cyklus sådan? :-) har aldrig gået så længe uden mens, end ikke før jeg startede på p-piller..

da vi valgte at stoppe, havde jeg taget 1 pille efter jeg skulle starte efter min pause - kan det måske have en betydning? :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2016

CutieKiwi

Anonym skriver:

Sikkert et super dumt spørgsmål!

jeg har ikke haft min periode siden januar, så tænkte om jeg kunne starte på p-piller igen bare for en månedes tid, og evt starte en cyklus sådan? :-) har aldrig gået så længe uden mens, end ikke før jeg startede på p-piller..

da vi valgte at stoppe, havde jeg taget 1 pille efter jeg skulle starte efter min pause - kan det måske have en betydning? :-) 

1: Jeg synes du burde overveje at opsøge egen læge, da der kan være rod i hormonerne efter ppillestop. Man kan evt. få en pillekur som skal sætte gang i din cyklus igen.

2: Nej, jeg tror ikke at en enkelt pille har betydning

Anmeld Citér

26. maj 2016

Anonym trådstarter

CutieKiwi skriver:

1: Jeg synes du burde overveje at opsøge egen læge, da der kan være rod i hormonerne efter ppillestop. Man kan evt. få en pillekur som skal sætte gang i din cyklus igen.

2: Nej, jeg tror ikke at en enkelt pille har betydning

Min læge siger det Er helt normalt, er blevet tjekket (GU og blodprøver) og det hele ser ud som det skal .. Han vil ikke gøre noget før oktober hvis ikke vi bliver gravide inden

Anmeld Citér

26. maj 2016

CutieKiwi

Anonym skriver:

Min læge siger det Er helt normalt, er blevet tjekket (GU og blodprøver) og det hele ser ud som det skal .. Han vil ikke gøre noget før oktober hvis ikke vi bliver gravide inden

Synes at 4 måneder er længe   hvad skulle blodprøverne vise?

Anmeld Citér

26. maj 2016

Anonym trådstarter

CutieKiwi skriver:

Synes at 4 måneder er længe   hvad skulle blodprøverne vise?

Synes jeg også! Derfor jeg overvejede at starte igen :-)

Om der var hormon forstyrrelser og det er der ikke..

Anmeld Citér

27. maj 2016

Anonym trådstarter

Andre svar?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.