Hej med jer
Min 2-årige datter bliver passet hjemme, og selvom vi prøver at lave forskellige ting i hverdagen, og går i legestue en gang om ugen, føler jeg hun mangler at være sammen med andre børn noget mere. Derfor kunne det være virkelig rart med en fast legekammerat, så de kunne lege sammen et par gange om måneden eller hvad begge parter nu har tid til.
Jeg ville egentlig også selv være ret glad for at få en god bekendt/veninde. Vi flyttede til Kbh for snart 4 år siden, og de venner vi har, har enten ikke børn, eller også er de flyttet længere væk osv. Synes også det er svært at få tid til at pleje og passe venskaber, hvor der ikke er børn med, det bliver altid nedprioriteret.
Grunden til min datter er hjemme, er at hun har immundefekt (MBL-mangel), der gør, at hun bliver nemmere syg ved kontakt med andre og især mange børn, som f.eks. i institutioner hvor de bytter sutter, glas og slikker hinanden i ansigtet
og hvis andre børn bare er snottede i nogle dage, kan hun ligge syg i ugevis. Så efter dårlige oplevelser med institution, er hun nu hjemme og er stort set altid rask.
Det skal siges, at hun er lidt stor af sin alder, så det gør slet ingenting hvis hun får en kammerat der er en smule ældre.
Jeg håber der er nogle, der vil være venner
Dejlig dag til jer alle.
Anmeld
Citér