Billigt børnetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.540 visninger
12 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. maj 2016

AnnaLarsen

Hej

Har i erfaring med billigt børnetøj og hvilke mærker kan i anbefale?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
AnnaLarsen skriver:

Hej

Har i erfaring med billigt børnetøj og hvilke mærker kan i anbefale?

Altså jeg er personligt ret vildt med friends fra kvickly. Synes det er en ret fin kvalitet og til fin pris. Derudover er H&M også okay.

Ellers så køber jeg gerne lidt dyrer mærker brugt.

Anmeld Citér

26. maj 2016

Dorthe1986

Her køber vi primært H&M, men har lige opdaget en engelsk webbutik (med fri fragt til dk). Det er next.co.uk

Jeg bestilte en sending babytøj derfra så jeg har lidt (læs: alt for meget ) og kvaliteten er så god og det er så fint og så er det vanvittig billigt. Fik over 20 stykker babytøj for 1000 kroner.

Anmeld Citér

26. maj 2016

AnnaLarsen

Jeg står og skal købe tøj til min datter på 5 år og har luret lidet på de friske farver fra Hulabalu fra www.pro-dress.com har du nogen erfaring med dette mærke?

Anmeld Citér

26. maj 2016

Bshizzle

AnnaLarsen skriver:

Jeg står og skal købe tøj til min datter på 5 år og har luret lidet på de friske farver fra Hulabalu fra www.pro-dress.com har du nogen erfaring med dette mærke?

Er dette nu en reklame ?? 

For jeg tænker ikke dette er BILLIGT børnetøj..

Anmeld Citér

26. maj 2016

MEAK

AnnaLarsen skriver:

Det var da et sært sted at bestille tøj til din datter? Og så endda overtøj ��

Sidder der mon nogen på kontoret i Malling og tænker, det vil være smart at oprette en profil på diverse sites og lave lidt reklame mon?

Og hvis du, Anna, mod forventning skulle være en ægte profil, så er der gode råd om billigt børnetøj ovenfor 

Anmeld Citér

26. maj 2016

AnnaLarsen

MEAK skriver:

Det var da et sært sted at bestille tøj til din datter? Og så endda overtøj ��

Sidder der mon nogen på kontoret i Malling og tænker, det vil være smart at oprette en profil på diverse sites og lave lidt reklame mon?

Og hvis du, Anna, mod forventning skulle være en ægte profil, så er der gode råd om billigt børnetøj ovenfor 

Det var nu bare der, jeg så man kunne få Hulabalu - og det var nu mest undertøjet jeg havde kig på..

Anmeld Citér

26. maj 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Dorthe1986 skriver:

Her køber vi primært H&M, men har lige opdaget en engelsk webbutik (med fri fragt til dk). Det er next.co.uk

Jeg bestilte en sending babytøj derfra så jeg har lidt (læs: alt for meget ) og kvaliteten er så god og det er så fint og så er det vanvittig billigt. Fik over 20 stykker babytøj for 1000 kroner.

Hvordan passer størrelserne med virkeligheden?  Har en datter på snart 2 år, som bruger 98/3 år  i tøj. 

Til ts:

friends fra Kvickly/Brugsen er super godt. Ellers er h&m kun en anelse dyrere, hvis man kigger godt efter kan man sagtens komme derfra med billige sæt. 

Anmeld Citér

26. maj 2016

fnuggi

bruger mest det fra h og m og pakker gerne et par poser med tøj hjemme fra da man så får 25 kr rabat for hver pose 

Anmeld Citér

26. maj 2016

Dorthe1986

SDD skriver:

Hvordan passer størrelserne med virkeligheden?  Har en datter på snart 2 år, som bruger 98/3 år  i tøj. 

Til ts:

friends fra Kvickly/Brugsen er super godt. Ellers er h&m kun en anelse dyrere, hvis man kigger godt efter kan man sagtens komme derfra med billige sæt. 

Har kun købt babytøj indtil videre og det virker rimeligt måske til den lidt lille side. Men har ingen idé om de lidt større størrelser 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.