Babyvugge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
987 visninger
4 svar
1 synes godt om
25. maj 2016

A21

hej jeg søger en billige babyvugge da jeg skal bruge de først par måneder til vores baby. Vi har desværre ikke nok plads i værelset til tremmeseng derfor søger jeg efter en babyvugge. Tak 

Helst ikke over 400kr. 

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

27. maj 2016

Chellie

Jeg ligger ikke lige selv inde med noget, men hvorfor ikke bare bruge liften i den periode?  Det virker fint hos os...

Anmeld

27. maj 2016

GrønStjerne

Sø evt på dba efter den der hedder hoppe kids vugge. Eller baby dan vugge. De ligger på 800 kr fra ny, så du skulle nok kunne finde en til omkring de 400. Ellers evt. reshopper app´en? Der sælges virkelig mange fine ting.

Anmeld

27. maj 2016

Monski

A21 skriver:

hej jeg søger en billige babyvugge da jeg skal bruge de først par måneder til vores baby. Vi har desværre ikke nok plads i værelset til tremmeseng derfor søger jeg efter en babyvugge. Tak 

Helst ikke over 400kr. 

jeg vil gerne sælge vores gamle vugge til dig for 400 

der er vugge, madras, sengerand, sengehimmel, himmelstang og sengehimmel. Den har hjul, der kan låses. Det hele er hvid 

Den var i perfekt stand da vi satte den i kælderen men har ikke tjekket op på den inden for det sidste år. 

Hvis det er noget så vil jeg gerne tjekke om den stadig er okay, kan desværre ikke nå det i løbet ad weekenden. 

Forresten så mener jeg den var fra troll

Anmeld

4. juli 2016

A21

Monski skriver:

jeg vil gerne sælge vores gamle vugge til dig for 400 

der er vugge, madras, sengerand, sengehimmel, himmelstang og sengehimmel. Den har hjul, der kan låses. Det hele er hvid 

Den var i perfekt stand da vi satte den i kælderen men har ikke tjekket op på den inden for det sidste år. 

Hvis det er noget så vil jeg gerne tjekke om den stadig er okay, kan desværre ikke nå det i løbet ad weekenden. 

Forresten så mener jeg den var fra troll

Har du billeder af vuggen? Og hvor bor du? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.